Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildWings schreef:Huh? Jij was toch ook diegene die ooit een topic aanmaakte waarop ze haar slang levend voer gaf (een muis dus oid), of ben ik nou in de war?
Hannanas schreef:In wat voor kooi zitten je ratjes?
En op wat voor voer?
tessyke schreef:WildWings schreef:Huh? Jij was toch ook diegene die ooit een topic aanmaakte waarop ze haar slang levend voer gaf (een muis dus oid), of ben ik nou in de war?
je bent in de war
polbo schreef:Ik had vroeger ook 1 naakt rat die naaky heb genoemt ik vond het wel een leuke naam voor z'n rat.
Inmiddels is die dood en heb ik 4 nieuwe ratten ik wilde er weer 1 maar nu heb ik 3 naaky's.
1 albino naaky, 1 wit met zwarte ogen naaky en 1 zwarte naakt rat met dombo oren. Vind het geweldige beesten. http://www.mijnalbum.nl/Foto-7FY4TVTC.jpg
tessyke schreef:WildWings schreef:Huh? Jij was toch ook diegene die ooit een topic aanmaakte waarop ze haar slang levend voer gaf (een muis dus oid), of ben ik nou in de war?
je bent in de war
Cayenne schreef:Nee hoor, ze is helemaal niet in de war.
Ik kan me dit topic nog wel herinneren: viewtopic.php?f=73&t=702202 en zo kan ik me nog wel andere topics herinneren, omdat ik daar toen zelf ook op gereageerd heb. Dus ik snap niet waarom je daarover liegtZe stelt toch een normale vraag
Wel een leuk diertje in ieder geval