Gefeliciteerd! Het duurde even, maar dan heb je ook wat, 5 knapperds! De andijvieboer...
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-21 11:14
Hier zijn wat foto´s van gisteren avond, nog heerlijk verfrommeld. Ik heb ze ook nog gewogen, de kleinste weegt 63 gram en de grootste 75. Echt kleintjes dus, maar wel dicht bij elkaar. Dat is fijn!
Dit is de enige beer van het gezelschap. Hij heet Ozzy Zijn kleur is buff/wit
De donkere is de enige met drie kleuren. Ze heeft een beetje buff verstopt, dus ze is choco/buff/wit. Ze lijkt wel op Wikkie en Nibbit, volgens mij is ze ook zo brutaal
Deze is ook buff/wit.
Creme/wit met wat meer wit op het hoofd.
En creme/wit met wat minder wit op het hoofd. Ik had gisteren al een van de twee twee keer op de foto en de andere niet, maar ze zijn wel uit elkaar te houden
Het is nooit te vroeg om mama's eten te proberen. 3 uur oud
Ik heb vanochtend ook al de eerste popcornsprongen gezien Ik heb al wel wat meisjesnamen, maar ik moet nog even kijken wie hoe gaat heten.
Geweldig! Ik vind het vooral bijzonder om te zien dat het gewoon al complete mini cavia’s zijn. Niets hulpeloze babies; geboren worden en gaan met die banaan!
Zo schattig ... Echt, iemand (jij?) moet een nestje cavia's 24 uur per dag gaan filmen. Ik zou zo betalen voor de live-stream (Fokken is voor mij echt een slecht idee, ik kan financieel gezien geen 7 cavia's onderhouden en afscheid nemen zou mijn hart breken)