silvericathy schreef:bedankt voor de reactie, een grotere bak komt er niet in. We hebben deze bak staan en ik mag al blij zijn dat ik er een hamster in mag doen.
stel dat ik dan inderdaad voor een kleinere soort ga, omdat die inderdaad geschikter zijn voor de bak...
dan wel nog altijd de vraag of ik het deksel moet veranderen of het ook gewoon zo kan laten.
Met een deksel van een aquarium komt er te weinig zuurstof in de bak.
Daarnaast kan het niet goed ventileren en het stof wat tijdens het graven ontstaat kan ook niet weg.
Het idee van Fair klinkt erg handig! Als dit goed gewerkt heeft, waarom niet? Maar zelf een deksel
maken is op zich heel simpel. Zorg wel dat je het gaas aan de bovenkant houd en niet waar de hamster er bij kan.
SindyKaya schreef:Amandavd schreef:Jeetje wat een gezeur. Wat maakt het nu uit wie de vraag beantwoordt? Ik ga dit topic verlaten, ik hou niet van dat soort arrogantie.
Nou inderdaad, ik vind dat een beetje overtrokken en kinderachtig en daarbij ging de vraag niet eens over hamsterscaping.
Sorry Silvericathy, ik mag je vraag niet beantwoorden..

Lezen is ook wel een kunst hoor lieve mensen. Ik geef aan dat ik het waardeer als ik de vragen omtrent (dus specifiek) over Hamsterscaping zelf mag beantwoorden. Een deksel of dergelijke; be my guest, al houd je een heel betoog.
Maar de adviezen omtrent afmetingen van huisvesting liggen nogal uit één(onder andere). LICG hanteert dit, Duitse stijl hanteert zus en Hamsterscaping hangt er tussen in. Dus om verwarring te voorkomen in mijn eigen topic is het wel fijn als alles duidelijk op één lijn ligt.
Maar goed. Mijn excuses dat jullie het duidelijk op een heel andere manier opvatten.
Bedankt voor jullie reactie.