Ik had vanmorgen last van de 'moet je niet opstaan'-kat... Mijn vriend was om 5uur opgestaan voor zijn werk en ik heb nog lekker vakantie. Ze is me elk half uur komen vragen of ik al wakker was en of ik niet eens op moest staan... Dan loopt ze luid miauwend heel lomp over me heen, spinnen en af en toe kwam ze even bij me liggen, om me een half uur later weer wakker te maken. Om 8uur heb ik het maar opgegeven om te proberen weer in slaap te komen Waarom ze het doet? Geen idee, ze begint nooit gelijk met eten dus daar was ze niet op aan het wachten en ze kon ook al lekker de ren in...
Ik heb een probleem met mijn hulpkat ivp het huis dweilt ze graag de tuin...
AnnetteFlame
Geplaatst: 28-06-16 21:49
De we-checken-elk-half-uur-of-je-nog-leeft-door-op-je-buik-te-gaan-staan/liggen-ziekenbrigade-katten, terwijl jij al sinds zaterdag met buikgriep op bed ligt
(Op momenten dat de buikpijn heel erg is, lig ik op mn zij en ligt de grijze tegen me buik, of als ik dat zelfs niet verdraag gewoon gezellig in de buurt )
Edit: het zou fijn zijn als ze het huis incl kattenbak ook nog konden schoonmaken en boodschappen konden doen maar dat zit er dan weer niet in
Milan_lover
Geplaatst: 28-06-16 21:55
Geweldig al die foto's
Mijn kluskatje
En de, ik help je wel haar binnen te houden kat
Maaaarije
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-16 21:57
AnnetteFlame schreef:
Edit: het zou fijn zijn als ze het huis incl kattenbak ook nog konden schoonmaken en boodschappen konden doen maar dat zit er dan weer niet in
De ik hou het eten wel in de gaten kat De ik help wel met puzzelen kat De ik speel wel mee in de kerstalkat De ik hou de visjes wel in de gaten kat
Esther_
Geplaatst: 28-06-16 22:48
Ik heb er ook een die helpt met tuinieren, helaas geen foto van.
En het is een Pokerkat:
Helpen met stoel stofferen
Helpen met gordijnen maken
martine096
Geplaatst: 29-06-16 11:55
Geen kat maar 2 konijnen
1 de 'ik help wel het stro in het hok doen' konijnen:
2 het 'ik help wel de ren schoonmaken' konijn:
3 Het 'ik help wel deze rare doos onderzoeken' konijn:
4 Het 'ik speel wel een potje schaak met je' konijn:
SpeechLess
Geplaatst: 29-06-16 13:09
Die met de puzzel is zo herkenbaar! De poes bij mijn ouders helpt ook vaak mee met puzzelstukjes bewaken (lees: in de doos met puzzelstukjes liggen). Ze neemt haar taak echter nogal serieus waardoor je vervolgens geen stukjes meer kunt pakken, want dan valt ze je aan
Wat een leuk topic! Ik heb een kat die mij helpt met de snoepzak (Vooral die van Maoum). Als ik de zak laat slingeren, vind ik door het hele huis snoepjes...
Ambow
Geplaatst: 29-06-16 13:37
Ik help wel tafel dekken
Ik ga er wel meteen op zitten als je iets laat vallen, dan kan het niet wegwaaien
Heel flauw dat ik niet mocht helpen je bord leeg eten...
En dan de beroemdste van onze rooie duvel: Ik help wel even sneeuwballen vangen