Joh, anders ik wel :`) Heb 2 weken vakantie achter de rug en morgen weer mijn eerste werkdag, 7 uur beginnen dus 5.45 uur de wekker... Maar ja, kan nu niet naar bed natuurlijk... Hoewel ik geloof dat de rest wel goed zal gaan nu 1 en 2 er zijn, maar niets is zeker natuurlijk. Het lijkt qua weeën erg rustig momenteel, maar er moeten er toch zeker nog een aantal uit komen.
Thesserd
Geplaatst: 05-10-14 23:31
Is het bij poezen ook zo dat als er teveel tijd tussen gaat zitten (dus dat er geen kittens meer uit komen terwijl die er nog wel in zitten), er een keizersnede moet komen?
Niet om je ongerust te maken, want zo lang is het nog niet nu
Ik geloof dat wij 2u moesten wachten ofzo voordat de DA kwam omdat er niks meer uit kwam. Daarna keizersnede. Dat was dan bij een hond xD
Succes iig nog! Ik hoop dat ze io schiet en je nog een beetje kan slapen.
Ik werd vannacht om half 3 wakker van gepiep dus toen gekeken, ze was toen aan het bevallen van nummer 6. Nu vanmorgen zijn het er 7, 4 zwart en 3 blauw. Ze is er echt enorm blij mee en vertrouwd me volledig met haar kinders
Gefeliciteerd! En fijn dat je toch nog hebt kunnen slapen!
Andreeaa
Geplaatst: 06-10-14 06:19
Gefeliciteerd met de kittens!! 7 zijn er best veel wacht maar tot ze straks rond gaan lopen en spelen haha. Fijn dat de bevalling goed is gegaan. Geniet ervan ze zijn zo groot
Isaboy
Geplaatst: 06-10-14 06:49
Wow 7 stuks ben benieuwd naar de foto's gefeliciteerd
Spoiler: hoeveel kittens kunnen katten eigenlijk krijgen maximaal aantal?
Yom
Geplaatst: 06-10-14 07:03
Gefeliciteerd met de kittens. En 7 is een behoorlijk aantal dus hopenlijk kan moederpoes het aan qua voeden
Leuke poes, maar een Rus is het niet. Die fok ik zelf en zien er toch heel anders uit. Ik denk dat dit al een kruising is want haar ogen zijn geel en die horen echt smaragdgroen te zijn en ze heeft te lang haar. Een echte rus is kortharig met een zilverachtige tipping. Het is heel vervelend om te zeggen, maar als er geen stamboom bij zit is het gewoon een huiskat. Maar ze is prachtig, ze heeft meer van een Nebelung weg. Ik hoop dat het met je kittens allemaal goed gaat. Ben heel benieuwd of dat langharen of kortharen worden. Veel plezier met mams en de kleintjes!