als er wat van deze over zijn, heel graag en anders de volgende club mocht die er zijn, albino's zijn wel heel gaaf! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als er wat van deze over zijn, heel graag en anders de volgende club mocht die er zijn, albino's zijn wel heel gaaf! 
love_western schreef:En anders heb ik ook nog wel slakjes, alleen ander soort![]()
Heb ik weer, mijn turf is op. Dus paps straks maar eens lief aankijken. Dan kan ik het bakje klaar maken voor de slakkies.
Ging je die vrouw van die feestboek pagina nog mailen?

love_western schreef:lor1_1984 schreef:Je staat genoteerd.
Ik heb zojuist het eerste terrarium besteld en er was al een warmtematje onderweg, dus de kweekomstandigheden gaan een stuk verbeterd worden.
Waar heb jij die matjes besteld dan? Ik wil ze ook eens aanschaffen.

lor1_1984 schreef:De reticulata heeft enkel voorkeur voor een iets hogere temperatuur dan de fulica.
Waar de fulica op zo'n 20 graden al goed gedijt, heeft de reticulata zo'n 21-23 graden nodig en dan het liefst nog de 23 graden.
Verder is de verzorging hetzelfde.
lor1_1984 schreef:De reticulata heeft enkel voorkeur voor een iets hogere temperatuur dan de fulica.
Waar de fulica op zo'n 20 graden al goed gedijt, heeft de reticulata zo'n 21-23 graden nodig en dan het liefst nog de 23 graden.
Fiffill schreef:lor1_1984 schreef:De reticulata heeft enkel voorkeur voor een iets hogere temperatuur dan de fulica.
Oké, dankje! Hoe groot is jouw terrarium? Lees op internet vooral veel 'a reasonable/decent size' maar ja, dat is nogal een breed begrip

love_western schreef:lor1_1984 schreef:De reticulata heeft enkel voorkeur voor een iets hogere temperatuur dan de fulica.
Dan worden de slakjes eerst op een aquarium gezet. Wil binnenkort ook warmte matjes bestellen. Heb jij gewoon de goedkoopste? En gewoon op de bodem leggen?