Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gisteravond het eerste bezoek gehad en ook bij 'vreemden' was hij super knuffelig. Dus dat het een knuffelkont wordt staat wel vast haha.
Maar dat had ik ook niet verwacht haha. De twee katten grommen/blazen als Rambo dichterbij komt, maar vinden het wel interessant. Rambo vind het heel spannend en houdt netjes afstand. Ben benieuwd hoe het zich de komende dagen ontwikkelt, kan natuurlijk wel even duren. Ik zal een dezer dagen weer even wat foto's proberen te plaatsen!
Ik heb gisteren al wat foto's geprobeerd te maken, maar is erg lastig hoor, beweeglijk ding
Maar vrijdags fotoshoot, dus dat komt helemaal goed! En daarna mag hij meteen door voor zijn enting/chip

Ik pak hem maar in zijn nekvel en zet hem in de krabpaal of geef hem een speeltje, hopelijk leert hij het snel
. Ik vind dat ze het netjes doen zo samen
.
Dat wil nog wel eens helpen.

In een half uur alles (qua decoratie etc) uit de kast getrokken haha. Rambo was hilarisch, crosste soms echt met een noodsnelheid door het (grote) vertrek, maakte soms zelf zijn eigen decor en er zijn echt prachtige plaatjes uitgekomen volgens mij
Ik ben dan ook héél nieuwsgierig!!
Chip ging alleen de eerste keer niet goed, hij was gechipt en 'gepiept' (om te controleren of de chip klopte). Vervolgens aai ik hem en ik zie opeens een wit dingetje in zijn vacht, was de chip teruggekomen
Maar goed dat ik het nog zag! Wat een grote dingen zijn dat trouwens! Dus toen moest ie opnieuw (aaahw).

Rambo heeft ook al best wat kraambezoek gehad haha, en iedereen is helemaal weg van hem. Hij is ook zo makkelijk met iedereen, meteen lekker knuffelen

Gaat steeds beter! Nog steeds geen gevecht, amper/niet meer geblaas en veel interesse vooral van de grote katten haha.
Niet alleen met het knuffelen van Rambo, maar ook met mijn minor. 
Hij leert gelukkig wel snel, in de gordijnen/bank hangen is al veel minder, dan vindt ie weer nieuwe dingen, leren we hem dat weer af en zo gaat het door haha. De katten accepteren hem ook al best goed, en nou doet hij mij toch bijdehand tegen ze
Jeetje, krijg haast medeleden met de grote katten
Helemaal macho op ze af lopen en maar uitdagen. Echt knuffelen doen ze nog niet, maar Rambo speelt al wel met ze.
Rocky en Rambo sliepen vanmiddag echt samen (op elkaar) bij mijn vriend op schoot. Helaas geen foto van!

!
.