I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:59

saskiakefie schreef:
anneliesdj schreef:

Nee allicht maar dat is toch ook niet de bedoeling?
Als de hond supertrots de stukgetrokken zooi naar je toe komt brengen, dan zit er ook iets fout.

Haha zie het al voor me _O-

Nouja dan zou je 'm wellicht wel kunnen corrigeren :+

En dan mag het wel, terwijl het kwaad dan ook al gebeurd is?
En als de hond zich betrapt voelt en even geen raad weet met de situatie, dan is het zielig?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:59

Als ik zo'n lampekap ophad zou ik ook de boel kapot bijten.
Grapje!!!!!!!!!!!!
Leuke foto. *\o/*
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 04-02-13 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:00

Moderatoropmerking:
Hierbij zou ik iedereen willen vragen eens goed de regels van BB-ITP door te lezen: [BB-ITP] Regels en richtlijnen [BB-ITP] Beestenboel In The Picture
Hierin staat ook het volgende "BB-ITP is bedoeld voor alle leuke, mooie, lieve en wilde foto's van je beestenboel. Op dit fotoforum krijg je alle ruimte om je dieren te laten zien aan de hand van foto's en filmpjes, terwijl je op [BB] Beestenboel terecht kunt voor alle serieuze vragen en discussies rondom dieren."
Dat betekent niet dat er totaal geen discussie meer gevoerd mag worden, maar het blijven herhalen, het maken van persoonlijke opmerkingen en aanvallen, en offtopic reageren hoort niet thuis in een topic. Daarom nu dus ook de vraag om deze discussie hier te stoppen, wil je graag verder met dit onderwerp kan er op BB altijd een topic geopend worden.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:01

Dan sleept ie ermee, dusja dan is ie ermee bezig. (je corrigeert niet direct het slopen nee, want dat kan die toch doen als je er niet bij bent, maar wel het slepen) De hond van ts voelde zich niet betrapt dat heeft ze zelf ook al aangegeven.

saskiakefie

Re: I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:02

oh excuses, lees de modopmerking nu pas, dan hou ik het bij bovenstaande post ^^

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:03

hahaha, volgens mij slaat er hier iemand compleet de 'paal' mis met haar reacties. :')

Stout hondje, hilarische foto! :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:03

TS, ik denk dat jij deze foto al liever niet geplaatst had. In het vervolg gewoon lekker in je eentje van die snoet genieten.
Een echte deugniet is jouw hond!! Die van mij kan ook zo kijken wanneer die iets gedaan heeft wat niet mag. Dan weten we nog niet eens wat ze gedaan heeft, dan kunnen we het zo aan haar aflezen. Honden zijn niet dom en weten echt wel wanneer ze niet zo flink geweest zijn. :D

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:12

njiloj schreef:
Kitty1985 schreef:
Mijn ene hond jatte onderbroeken. Die verstopte hij onder zijn kleed.

_O-

ik zie dit al helemaal voor me.. :')

Ik zal maar niet vertellen wat hij nog meer jatte :P

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:20

Kitty1985 schreef:
Ik zal maar niet vertellen wat hij nog meer jatte :P

_/-\o_

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:41

Wat een heerlijk maandagavond topic zeg <3 Heb echt kostelijk gelachen, zowel om de titel, de foto als om de reacties _O- Vooral deze is geniaal _O- :

Debbie schreef:
Als ik dan binnenkom weten ze ook dondersgoed dat ze iets hebben gedaan wat niet helemaal top is. Krijg je van die heerlijke witte zielig kijkende ogen...
'' Het kleed begon!!! :oo :j ''

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 06:46

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 07:14

Zo... goeiemorgen... 3 pagina's er bij. Well done..

Jammer dat het zo gelopen is, Zitten desalniettemin ook smakelijke reacties bij!! :D

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 10:14

Whaha die onschuldige blik!! Ik was het niet hoor :D

En heel herkenbaar trouwens hoor,onze hond weet dat hij geen eten mag jatten. Maar als mijn zoontje een koekje heeft laten liggen,en we komen terug.. Als de hond zich verstopt heeft weten wij al genoeg :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:32

Jammer dat het dan weer zo moet gaan zeg, daar is het echt Bokt weer voor he... :(:)
Voor de mensen die zichzelf experts vinden: zelfs al bén je dat, dan hoor je juist te weten dat er vaak meerdere verklaringen voor één soort gedrag te vinden zijn, die je alleen in (herhaalde) context kunt beoordelen. Ik vind degenen die TS op het gedrag van haar hond aanspreken om één foto erg onbeleefd en omdat de mod heel hard gelijk heeft laat ik het hier mooi bij.

DUS, DE FOTO! :D Lastig gedrag TS, krijg je er waarschijnlijk ook niet uit... kussens verstoppen in het vervolg! _O- Ik moest er wel even om lachen hoor, ik ken de foto waar je het zinnetje in de titel etc. vandaan hebt ook. Lang leve 9GAG. :') En dan zo'n klein hondje erbij!

Wat ik vooral knap vind is dat ie zoveel vulling uit één kussen kan toveren! _O-

Heb me ook prima vermaakt met andermans hondenverhalen hier! :=

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:02

saskiakefie schreef:
oh excuses, lees de modopmerking nu pas, dan hou ik het bij bovenstaande post ^^

Nu kan je opeens wel je mond houden... :roll:

Jammer dat je niets met het onderbouwende commentaar over jouw mening doet.
Had namelijk best een interessante discussie kunnen zijn en goed voor je toekomstleer over honden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:11

Giolli schreef:
Nou je hebt je woordje gedaan. :j

En nou opdonderen :D

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:20

Haha wat een zooi, over 2 weken krijgen wij onze pup en ik ben bang dat de lieve teddybeer die ik alvast gekocht heb er over een tijdje ook zo uit ziet :P
En kan het niet laten saskiakefie ging een pagina terug ineens niet meer in op de opmerking dat ze nog nooit een boek over honden had gelezen en of ze de opleiding dier en gedrag wel echt heeft gedaan. Zegt mij wel genoeg lijkt me :)
Niks van aantrekken ts!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:26

Ja ik doe wel de opleiding Dier&Gedrag :roll: Staat toch in m'n profiel?? Ik krijg LES.

En het kan weleens gebeuren dat je niet van je standpunt afgaat maar moet ik dan zonodig de grond in getrapt worden??

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:27

En dan heb je nog nooit een boek gelezen? :+

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:29

Nee wij krijgen gwn les en daarnaast wel kopieën, ppts etc. Van Tinley enzo, maar goed die zullen het allemaal vast fout hebben. ;) En jeetje zeg dat jullie je allemaal zo aangevallen voelen zegt meer over jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:32

T is de manier waar op he. Valt me wel vaker van jou op :+
Misschien moet je eens een boek "mens en gedrag" lezen :D

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:36

Het is mij opgevallen dat bij de opleidingen dierverzorging en soortgelijke opleidingen die zogenaamd je alles moeten leren het niet doen. Bij de school hier in de buurt mogen de leerlingen bij de lessen hondentraining geen pups meenemen, geen agressieve honden, geen honden die iets moeten leren. Alleen de braverikjes mogen mee...Het is toch schandelijk dat wanneer leerlingen iets moeten leren ze het met brave hondjes moeten doen. Zelfs pups mogen niet mee want die kunnen nog niet alles. Daarom vind ik dat soort opleidingen echt niets zeker als je hier al ziet dat 1 van de studenten hier het allemaal al zo verschrikkelijk verkeerd verteld.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 19:37

Volgens mij is er een moderator bericht geplaatst, dus reacties over gedrag van mijn hond mag in een ander topic. :)

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:38

Het lijkt me als je zo'n opleiding doet dat je toch ook intersse toont om er juist meer van te leren en misschien uit interesse er toch boeken over te lezen? En ik zeg het niet om je de grond in te boren maar misschien moet je een beetje meer naar andere mensen luisteren want daar kun je misschien nog wat van leren, ik snap dat als je de opleiding doet dat je alles dan nog niet weet :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:39

Tja we krijgen toch wel les van erkende gedragstherapeuten.. En het gaat me niet enkel om de houding en het stress signaal maar de combi van de post. Maar goed ik zal niet opnieuw de discussie aan gaan..