Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb er heel veel zin in! Een overzicht van de stappen kun je ook zien op de website.
Kan het een beetje lastig op de foto krijgen aangezien het in de garage staat. Zal proberen zo even een filmpje te maken. Als de caafjes gaan verhuizen zet ik de camera in het hok en kan iedereen meekijken hoe de beestjes erop reageren

Hij is ontzettend lief, heerlijk beest!Citaat:Daar is hij dan! Onze nieuwe aanwinst 'Pip'. Pip komt uit de caviaopvang in Bakkeveen. Ik heb ontzettend veel respect voor de mensen die daar de dieren opvangen, verzorgen en er een nieuw plekje voor zoeken. Zij moeten het doen van donaties en vrijwillig werk, en hebben dagelijks 200 à 300 dieren om te verzorgen. Afgelopen jaar hebben zij 2800 cavia's opgevangen en er een nieuw plekje voor gezocht. Er wachten uiteraard nog heel
veel cavia's op een liefhebbend baasje. Dus zoek jij leuke cavia's, of wil je een donatie doen aan een goed doel? Denk dan zeker even aan Stichting Cavia! www.stichtingcavia.nl
Ik heb vroeger altijd caafjes gehad, maar nadat de laatste was overleden en ik naar de uni ging, heb ik er geen meer in huis gehaald. Heb nu op die site zitten kijken en aaaagh
wat een cuties zijn het toch.
(lege doos om te laten vullen, wel te begrijpen
)
Ben benieuwd naar foto's van het geheel als ze er allemaal in zitten.