Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Batlow schreef:oooohhwww wat grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
not
Moos99 schreef:Batlow schreef:oooohhwww wat grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
not
Ga jij maar lekker iets voor jezelf doen met honey pony ja![]()
Ik schrik echt van dit topic, bokt is bijna niet leuk meer. Ik heb zelf in India gewoond en ga vooral daar eens langs om te kijken hoe hondjes het daar hebben, dan hebben deze pups een paradijs op aarde. Ja de moeder was iets te jong, och de puppy ging met 8 weken al weg, ze leven allemaal nog en zoals ts aangeeft zijn het gezonde en vrolijke hondjes. Indien TS het hondje niet had gekocht, was het hondje mooi bij iemand anders terecht gekomen hoor...
Absoluut een tip voor de fokker om gewoon langer te wachten met dekken, ben ik het zeker mee eens maar om daar over de TS zo aan te vallen vind ik belachelijk. Sommige mensen openen topics in de hoop iets te vinden om over te zeiken. Als je het mij vraagt hebben deze mensen issues, als je er plezier uit haalt op het internet achter je computertje op deze manier je toch nog ergens goed te voelen over jezelf.
Het is een heerlijk beestje, veel plezier ermee!!
Wil ook al best lang een chi...ze zijn zo onwijs leuk!!! En ik zag dat vriendlief ook wel dacht wat een droppie haha, wie weet kan ik hem met jou mooie foto's overhalen;)...ik laat het topic maar niet aan hem lezen
, heel veel plezier met je mooie hondje!
gohya schreef:Wat een schattig beestje! zouden zijn oortjes later gaan staan denk je? of blijven het hangoortjes?
TS negeer al die negatieve berichten,ze zijn gewoon stik jaloers op jou prachtige pupje!
Diablo schreef:gohya schreef:Wat een schattig beestje! zouden zijn oortjes later gaan staan denk je? of blijven het hangoortjes?
TS negeer al die negatieve berichten,ze zijn gewoon stik jaloers op jou prachtige pupje!
Nee, ik ben niet jaloers, heb zelf drie van die hummels. Ik gun TS ook echt haar hondje hoor, het is een schatje. Ik kreeg al pb van een mod, dus mij hoor je hier verder niet meer.
AnnemiekvM schreef:Diablo schreef:
Nee, ik ben niet jaloers, heb zelf drie van die hummels. Ik gun TS ook echt haar hondje hoor, het is een schatje. Ik kreeg al pb van een mod, dus mij hoor je hier verder niet meer.
Helemaal goed.
Je mag best je mening geven maar aanvallen of 100 keer herhalen lijkt me niet nodig.
.