Mag ik even voorstellen!? Mijn chihuahua pup van 8 weken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winner91

Re: Mag ik even voorstellen!? Mijn chihuahua pup van 8 weken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 23:03

Bedankt voor de leuke reacties! Brown is zeker erg
eigenwijs. Ik ben benieuwd hoe ze zich ontwikkeld!

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:10

Batlow schreef:
oooohhwww wat grappig _O- _O- _O- _O- _O- _O-

not

Ga jij maar lekker iets voor jezelf doen met honey pony ja :z
Ik schrik echt van dit topic, bokt is bijna niet leuk meer. Ik heb zelf in India gewoond en ga vooral daar eens langs om te kijken hoe hondjes het daar hebben, dan hebben deze pups een paradijs op aarde. Ja de moeder was iets te jong, och de puppy ging met 8 weken al weg, ze leven allemaal nog en zoals ts aangeeft zijn het gezonde en vrolijke hondjes. Indien TS het hondje niet had gekocht, was het hondje mooi bij iemand anders terecht gekomen hoor...
Absoluut een tip voor de fokker om gewoon langer te wachten met dekken, ben ik het zeker mee eens maar om daar over de TS zo aan te vallen vind ik belachelijk. Sommige mensen openen topics in de hoop iets te vinden om over te zeiken. Als je het mij vraagt hebben deze mensen issues, als je er plezier uit haalt op het internet achter je computertje op deze manier je toch nog ergens goed te voelen over jezelf.

Het is een heerlijk beestje, veel plezier ermee!!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:12

Wat een schatje! :+:
Heel veel plezier ermee.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:19

Moos99 schreef:
Batlow schreef:
oooohhwww wat grappig _O- _O- _O- _O- _O- _O-

not

Ga jij maar lekker iets voor jezelf doen met honey pony ja :z
Ik schrik echt van dit topic, bokt is bijna niet leuk meer. Ik heb zelf in India gewoond en ga vooral daar eens langs om te kijken hoe hondjes het daar hebben, dan hebben deze pups een paradijs op aarde. Ja de moeder was iets te jong, och de puppy ging met 8 weken al weg, ze leven allemaal nog en zoals ts aangeeft zijn het gezonde en vrolijke hondjes. Indien TS het hondje niet had gekocht, was het hondje mooi bij iemand anders terecht gekomen hoor...
Absoluut een tip voor de fokker om gewoon langer te wachten met dekken, ben ik het zeker mee eens maar om daar over de TS zo aan te vallen vind ik belachelijk. Sommige mensen openen topics in de hoop iets te vinden om over te zeiken. Als je het mij vraagt hebben deze mensen issues, als je er plezier uit haalt op het internet achter je computertje op deze manier je toch nog ergens goed te voelen over jezelf.

Het is een heerlijk beestje, veel plezier ermee!!

ik zou graag naar mijn paardjes willen maar helaas is het nacht en normale mensen gaan 's nachts niet naar stal
_O- _O- _O-

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 06:17

Thanks Mo, je hebt helemaal gelijk!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 06:27

Aaaah <3 <3

ansje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 06:53

Ooooh wat een poepie...heb jou foto's even laten zien aan mijn vriend :) Wil ook al best lang een chi...ze zijn zo onwijs leuk!!! En ik zag dat vriendlief ook wel dacht wat een droppie haha, wie weet kan ik hem met jou mooie foto's overhalen;)...ik laat het topic maar niet aan hem lezen := , heel veel plezier met je mooie hondje!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:09

Buiten al het gezeik of de fokkers wel of niet goed zijn, of TS zich wel of niet goed heeft ingelezen en of het hondje wel of niet te vroeg gefokt is en of het hondje wel of niet te vroeg bij de ouders weg is gegaan....

Het is een fantastisch leuk ding om te zien, en ik kan me voorstellen dat TS er helemaal verliefd op is. TS, voed het hondje echt op als een HOND, laat je niet verleiden tot meenemen in handtasjes enzo, en je zult er ongetwijfeld veel plezier van hebben.

Ik ben lichtelijk jaloers op je, ik kan helaas geen hond wegens teveel werken. Alle plezier met het hummeltje.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:57

Erg jammer dat je het hondje met 7.5 week al het opgehaald, maargoed hij is er nu.
Wel een ontzettend leuk diertje om te zien!

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 09:40

Het is een heerlijk ding

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:54

Wat een schattig beestje! zouden zijn oortjes later gaan staan denk je? of blijven het hangoortjes?
TS negeer al die negatieve berichten,ze zijn gewoon stik jaloers op jou prachtige pupje! ;)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:58

Ik heb ook al getemd.

Vind t erg kinderachtig dat er op door gegaan word.

Ts heb je al nieuwe fotos :D

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:04

gohya schreef:
Wat een schattig beestje! zouden zijn oortjes later gaan staan denk je? of blijven het hangoortjes?
TS negeer al die negatieve berichten,ze zijn gewoon stik jaloers op jou prachtige pupje! ;)

Nee, ik ben niet jaloers, heb zelf drie van die hummels. Ik gun TS ook echt haar hondje hoor, het is een schatje. Ik kreeg al pb van een mod, dus mij hoor je hier verder niet meer.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:40

Ik vind het altijd zo sneu,iemand toont vol trots haar nieuwe aanwinst en dan krijgt ze van sommige negatieve reactie's.Reageer dan niet als je het ergens niet mee eens bent.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 10:46

M'n vriend is nu thuis en ik ben stik jaloers op m'n werk hahaha!
Ze doet het erg goed! Ik maak snel nieuwe foto's.

@Diablo, terecht je bericht van de mod.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:03

gohya schreef:
Ik vind het altijd zo sneu,iemand toont vol trots haar nieuwe aanwinst en dan krijgt ze van sommige negatieve reactie's.Reageer dan niet als je het ergens niet mee eens bent.

Dan was het forum snel uitgestorven denk ik, als alleen positieve meningen toegestaan zijn :')

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:49

tuurlijk is het een leuke schattige pup (alle pups zijn leuk) (ben een enorme dierenfan) en houd ook van topics over dieren. Zeg ook nergens dat pup het niet goed bij TS zou hebben/krijgen dat geloof ik best.

maar je mag toch wel teleurgesteld zijn als TS eerst een topic opent met advies voor een hond aan te schaffen (wat ik heel goed vind) en vervolgens alsnog alle adviezen in de wind slaat (ze had ook kunnen zeggen nee ik kom de pup pas bij 10 weken halen).

Maar TS komt over als iemand ie met stel en sprong die pup moest en zou hebben (en er zal ook wel een financiele afweging gemaakt zijn....)..ipv even 3-4 weken te wachten.

Terwijl het gewoon beter voor pup is om op een wat oudere leeftijd bij de moeder weg te gaan (kleine rassen hebben veel minder bij te zetten namelijk) dan pups van een groot ras.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:50

Diablo schreef:
gohya schreef:

Nee, ik ben niet jaloers, heb zelf drie van die hummels. Ik gun TS ook echt haar hondje hoor, het is een schatje. Ik kreeg al pb van een mod, dus mij hoor je hier verder niet meer.

Helemaal goed.
Je mag best je mening geven maar aanvallen of 100 keer herhalen lijkt me niet nodig.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 11:56

@Studiemiep, je mening is vrij duidelijk lijkt mij zo.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:16

AnnemiekvM schreef:
Diablo schreef:

Helemaal goed.
Je mag best je mening geven maar aanvallen of 100 keer herhalen lijkt me niet nodig.

Nee joh, ik herhaal gewoon 100 keer hoe schattig pupje is, dat mag dan weer wel ;) .

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:22

Achter bokker diablo verwachte ik een kind van 14 qua gedrag. Blijkt ze 38 te zijn :=

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 13:28

_/-\o_

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:33

Jolandaa_ schreef:
Achter bokker diablo verwachte ik een kind van 14 qua gedrag. Blijkt ze 38 te zijn :=

Je moest eens weten wat ik allemaal verwacht van mensen.....maar bedankt voor het compliment, altijd fijn om jonger geschat te worden.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 14:31

Jammer dat we hier geen vind ik leuk knop hebben haha, die had ik zeker vaak ingedrukt..

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 14:54

Hahaha, vind ik ook leuk.