Nugget heeft 4 baby's! (volgtopic)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MendyGinger

Re: Nugget heeft 4 baby's! (volgtopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:33

Wauw top van Nugget! :D

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 09:27

Het zal straks best lastig voor je zijn om afscheid te nemen van de kittens,maar dankzij jouw krijgen ze wel een nieuw tehuis. Goed gedaan hoor,je mag trots zijn op jezelf!

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 22:04

Vanmiddag heb ik Garfield naar zn nieuwe baasje gebracht. Hij kon niet zo goed wennen en zat de hele tijd te miauwen. Maar het zal wel goed komen. Ik mis hem al wel haha.

Vanmorgen heb ik heel veel films en foto's gemaakt, morgen heb ik eindelijk tijd dus dan plaats ik ze.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:45

Garfield zal met een paar daagjes gewend zijn hoor,maak je daar maar niet ongerust over. Wanneer gaan de anderen katjes verhuizen?

Leuk,ben benieuwd naar de foto's en filmpjes!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:51

Ach arme Garfield :P
Nee maak je maar niet druk, het is natuurlijk ook wel heftig voor zo'n kleintje. Maar kittens wennen onwijs snel bij het juiste baasje :)

Ik ben ook benieuwd! :D

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 17:07

Oh ja ik ben daar ook niet zo bang voor hoor, komt helemaal goed met hem.

Vanmorgen is Rosa opgehaald, heb een pakketje met kittenvoer, kittenmelk en zo'n zakje met stinkende natte brokjes meegegeven.

Ik ga nu de foto's uitzoeken.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 21:22

hier zijn dan eindelijk wat foto's :D
het filmpje is nog aan het laden en ik denk niet dat dat vandaag nog lukt dus die komt morgen of overmorgen :j

Afbeelding

Afbeelding

Garfield
Afbeelding

Noa geeft haar mamsie een knuffel :+:
Afbeelding

Rosa wil ook met mama op de foto
Afbeelding

Noa's mooie koppie
Afbeelding

Rosa's mooie koppie
Afbeelding

Dat moet ook gebeuren
Afbeelding

Noa speelt met de plastic zak onder toeziend oog van Nugget
Afbeelding

Simba en Garfield spelen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Garfield en Rosa
Afbeelding

Afbeelding

Garfield de uitslover _O-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:53

Ik heb je hele topic gelezen en vind dat je super goed voor ze gezorgd hebt meis! Weet je al of je Nugget mag laten stereliseren?
Heel goed dat je Simba laat castreren! Hoe gaat het met Garfield, is hij al gewend? Jammer dat m'n vader allergisch is voor katten, anders had ik wel een kitten over willen nemen. Vind Noa echt heel leuk <3

MendyGinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:23

Leuke foto's Laura! :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:43

De fotos zijn weer geweldig!

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 10:58

Bedankt allemaal :+:

Ik weet niet hoe het met Garfield gaat, heb wel gesmst, maar geen antwoord gehad. Het zal vast wel goed gaan.

Het filmpje is nu aan het uploaden :):)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:01

Ik heb nu de foto's pas gezien :D
Wat schattig allemaal <3 Kan me voorstellen dat je moeite hebt met het afscheid.
Anders bel je even naar het nieuwe huis van Garfield?

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 11:04

Ach ik hoor vanzelf wel wat, ik weet van die jongen dat die liever niet sms't omdat hij prepaid heeft :+
T zal wel goed gaan, ze hebben veel verstand van dieren, daar hebben mijn 2 shetjes jarenlang gestaan dus ik vertrouw het wel.

Het is nu wel een stuk rustiger met maar 2 kittens :+
Ik heb me wel vanaf het begin aan Simba gehecht zodat ik nu minder moeite heb met het afscheid en het heeft gewerkt eigenlijk, ik mis ze natuurlijk wel een beetje maarja.

Het filmpje is bijna klaar met uploaden :D

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 11:09

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:20

Wat schattig <3 Ik ga zooo erg als ik met mijn vriend samenwoon gastgezin worden voor kittens ^^
(Dan vang je een zwangere zwerfkatmama op en die blijft bij je voor de bevalling, en na 10-12 weken gaan ze dan weg :P Dus elk jaar lieve schattige kittens in huis :D )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:23

Wat zou dat een straf zijn :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:40

Jahe <3 Nee het is natuurlijk wel naar wanneer je afscheid moet nemen, maar ik kan die kittens een super start meegeven denk ik :D Tegen die tijd heb ik hondjes, andere katten, kipjes, kindjes := en ook paarden hoop ik . Meer gewenning is meer beter!

Bey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:59

Respect voor je meid, dat je deze kittens gered hebt. Geen slecht woord over jou.

Maar wat is het te ziek voor woorden dat je stiefvader elk jaar kittens heeft afgemaakt :( (verzopen neem ik aan uit je reactie op een andere reactie?) En dan word er hier ook gereageerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is op een boerderij..
Als er een nieuwsbericht is op tv of internet over een gevonden zak met kittens in het water reageert iedereen vol afschuw, zware dierenmishandeling (wat het ook is!) enz. Maar op boerderijen is dit dus gewoon normaal?? Nou, weer wat nieuws geleerd, wist ik echt niet.
Bewijst maar weer wat voor idioten er op deze wereld rondlopen. 1 x 100 euro betalen voor sterillisatie is dus teveel gevraagd, maar elk jaar kittens afmaken kan wel.. Bah!

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:37

Wat een geweldig leuk filmpje zeg,ik heb ervan genoten. Mooie kittens zijn het,vind pers. de 2 rooie erg gaaf. Vind trouwens ook dat je mooie foto's maakt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:41

Bey schreef:
Respect voor je meid, dat je deze kittens gered hebt. Geen slecht woord over jou.

Maar wat is het te ziek voor woorden dat je stiefvader elk jaar kittens heeft afgemaakt :( (verzopen neem ik aan uit je reactie op een andere reactie?) En dan word er hier ook gereageerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is op een boerderij..
Als er een nieuwsbericht is op tv of internet over een gevonden zak met kittens in het water reageert iedereen vol afschuw, zware dierenmishandeling (wat het ook is!) enz. Maar op boerderijen is dit dus gewoon normaal?? Nou, weer wat nieuws geleerd, wist ik echt niet.
Bewijst maar weer wat voor idioten er op deze wereld rondlopen. 1 x 100 euro betalen voor sterillisatie is dus teveel gevraagd, maar elk jaar kittens afmaken kan wel.. Bah!

Probleem is dat we moeilijk van TS kunnen gaan verwachten dat ze haar stiefvader koste wat het kost moet overhalen om de kat te steriliseren. In het topic kun je ook lezen dat dit mogelijk in de toekomst gebeurt en dat ze ook aan de poezenpil gaat nu :) Dus het komt goed, maak je niet druk

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 11:36

bedankt voor de reacties :D

ik heb heel veel nieuwe foto's, vooral van Simba!
vanavond wordt Noa opgehaald, dus dan zijn alle kittens weg behalve Simba maar die blijft :D

wat wel vervelend is, Nugget durft nu wel in de stal te komen als ik er ben maar doet niet heel aanhankelijk waardoor de kittens (vooral Simba) zien hoe hun moeder doet naar mensen en dat gedrag neemt vooral Simba erg over, hij is een stuk minder aanhankelijk en zelfs een beetje bang aan het worden. Maarja met veel knuffelen en aandacht komt dat vast wel weer goed.

Vanavond of morgenochtend komen nieuwe foto's van Noa en Simba en dan is het eigenlijk voor een groot deel afgesloten dit topic, want dit ging over het hele nest. Ik blijf foto's maken dus jullie vinden vast wel vaak topic's over Simba bij bb-itp :D

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 22:22

Ik heb helaas geen foto's meer kunnen maken van Noa ;(
maar ik zie haar binnenkort weer want ze is naar mn stiefoom en stieftante dus dat is mooi :D ze waren héél blij met haar!

hier een topic van Simba, dus hierbij is dit topic afgerond :)
[BB-ITP] Het leven van kitten Simba gaat verder...

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:39

Wat een respect heb ik voor jou! Geweldig.
Alleen nog een klein tipje, leg die vork met 4 punten, ik weet zo even niet hoe die heet, hoog neer!
Hier vonden ze het nogal leuk om daarmee te spelen := (wat dus ontzettend gevaarlijk is ivm met die scherpe punten).
Denk dat het bij jou wel meevalt, ze besteden er geen aandacht aan zo te zien ;)