Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kan me voorstellen dat je moeite hebt met het afscheid. 
Ik ga zooo erg als ik met mijn vriend samenwoon gastgezin worden voor kittens ^^
Dus elk jaar lieve schattige kittens in huis
)
Nee het is natuurlijk wel naar wanneer je afscheid moet nemen, maar ik kan die kittens een super start meegeven denk ik
Tegen die tijd heb ik hondjes, andere katten, kipjes, kindjes
en ook paarden hoop ik . Meer gewenning is meer beter!
(verzopen neem ik aan uit je reactie op een andere reactie?) En dan word er hier ook gereageerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is op een boerderij.. Bey schreef:Respect voor je meid, dat je deze kittens gered hebt. Geen slecht woord over jou.
Maar wat is het te ziek voor woorden dat je stiefvader elk jaar kittens heeft afgemaakt(verzopen neem ik aan uit je reactie op een andere reactie?) En dan word er hier ook gereageerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is op een boerderij..
Als er een nieuwsbericht is op tv of internet over een gevonden zak met kittens in het water reageert iedereen vol afschuw, zware dierenmishandeling (wat het ook is!) enz. Maar op boerderijen is dit dus gewoon normaal?? Nou, weer wat nieuws geleerd, wist ik echt niet.
Bewijst maar weer wat voor idioten er op deze wereld rondlopen. 1 x 100 euro betalen voor sterillisatie is dus teveel gevraagd, maar elk jaar kittens afmaken kan wel.. Bah!
Dus het komt goed, maak je niet druk 

ze waren héél blij met haar!
(wat dus ontzettend gevaarlijk is ivm met die scherpe punten).