word hier heel hebberig van, maar ze zijn volgens mij verboden in België, probleem opgelost
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je hebt dus inderdaad een vergunning nodig..
hij wilde niet (met de nadruk op niet) stilzitten
hij is nog steeds ontzettend aan het verstekelen, vanochtend wel heel veel losse stekeltjes gevonden. Hij zit zich ook af en toe te krabben ze vliegen dan nog net niet in het rond 

Je kunt ze nu al een stuk beter zien, staat veel volwassener.
Ik hou zelf helemaal niet van roze, ooit dit fleece gekocht omdat ze verder alleen playboyprint hadden
maar ik vind het wel leuk staan bij 'm.
Ik weet ook niet of hij ze allemaal wisselt nu. Ik vind ook eigenlijk alleen maar witte, niet die met bruin. Het lijkt in z'n hok wel alsof er een egel is ontploft
en moet uitkijken dat ik ze met schoonmaken niet ergens in mijn kamer verlies want er met blote voeten op gaan staan wordt je niet vrolijk van

dus Loki en de sjaal werden lekker onder gesmeerd.
(roze = fleece pluisjes)

)
heet anointing, staat hier in het topic wel meer over. Doen ze als ze nieuwe luchtjes tegenkomen. Gaan ze eerst bijten en likken eraan (hier aan de sjaal) en dan smeren ze het speeksel over zich heen, niemand weet precies waarom maar sommige mensen denken dat het is om de geur van de omgeving aan te nemen (als camouflage) andere denken dat het misschien licht giftig is, tegen aanvallers. Ze doen het iig vaker, als ze iets tegenkomen wat ze nog niet kennen.
) is hij ook weer mooi vrij van vieze poepvoetjes voor als we vanavond naar Femke gaan voor de fotoshoot 

) en toen schudde hij zich uit, vlogen er stekeltjes in het rond