Zelf aan het googlen geweest maar zie door de bomen het bos niet meer. Vandaar mijn vraag.Wat was timo mooi zeg!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zelf aan het googlen geweest maar zie door de bomen het bos niet meer. Vandaar mijn vraag.

Dreamybol schreef:Is Mowgli wit, silver shaded of chinchilla?? Vind hem erg lijken op de fokproducten van de fokker waar ik de Dreamboat vandaan heb namelijk.
Het is een beetje een zorgenkindje, meteen laatste pers die we ooit hebben gekocht. De 3 hiervoor hadden wel een neus en veel minder gezondheidsproblemen, vandaar dat we nu Turkse Angora's hebben. We hebben ook de dochter van laurelin gehad, maar die twee vochten elkaar de tent uit.
Dreamybol schreef:Vond hem al op die van mij lijken, ook Chinchilla. Jammer van zijn gezondheid.. Maar zo eentje had ik er ook (de rode) en die is toch nog 14,5 geworden.
Dat zijn onze 'gezonde' ook geworden. Behalve één, die is overleden met anderhalf jaar oud en zelfs na onderzoek is er niks aan het licht gekomen waarom.
, ziet er wel leuk uit maar ze lijkt heel dik terwijl ze dat echt niet is
We hebben een dyson, daar kan je dat allemaal goed in zien zitten). Ik kam een keer of 2 in de week, maar er komt nog niet veel van af. Katten zijn nu ongeveer 8 maanden oud en komen niet buiten, dat zal ook wel meespelen.
ik probeer het eerst te kammen en anders komt alsnog de schaar.