Ja en dat gaat zo goed, ze is echt tante Noah. Papa mag niet in de buurt van de pups komen, maar Noah mag er zelfs aan snuffelen. Ze staat er al tegen te kwispelen alsof ze met ze wil spelen.
Ze heeft nu weer kleine weeën. Van de laatste hebben we de placenta niet gezien, dus dat kan het ook nog zijn.
Maar ga maar lekker slapen hoor. Morgen weer een dag, toch.
Mijn moeder vindt het zo leuk dat iedereen zo meeleeft. Ze leest trouw mee en bekijkt ook de tips en links die jullie geven.
spatter
Geplaatst: 28-10-10 00:47
dan duim ik dat alles goed gaat tot het eind en lees ik morgen verder
sterkte vanacht voor jullie en bambi
Karolien_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 00:50
Dank je, slaap lekker.
edit: Voor de nachtbrakers onder jullie toch nog een update: puppie 5 is geboren, weer een donker gestroomd teefje met weer dezelfde aftekeningen. Bambi is nog niet rustig, dus misschien nog wel een zesde. Ik begin best een beetje moe te worden
Duplo
Geplaatst: 28-10-10 07:02
Goedemorgen
wat een hoop pups zeg
Hoop dat jullie een beetje de nacht zijn doorgekomen, eerste pup ziet er al erg mooi uit
jeeh 5 pups hebben jullie al mensen die ze graag willen? ben benieuwd naar foto's en als ik bambi was zou ik ook een kinderjuf in huren dus noah doe je best maar:P
Karolien_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 08:20
Goed, dan nu de samenvatting met foto's.
Om 22.10 uur werd de eerste pup geboren, reu, licht gestroomd, met bles, bef, vier witte voeten en wit puntje aan de staart. Hij woog 360 gram
Om 23.00 uur werd de tweede geboren, reu, donker gestroomd en ongeveer hetzelfde getekend als nummer 1. Hij woog 260 gram
Om 23.15 nummer 3, reu, donker gestroomd en dezelfde aftekeningen als de anderen, maar met stip in de nek. Hij woog 330 gram
Om 23.35 uur nummer 4, teef donker gestroomd en dezelfde aftekeningen als de anderen, met stip. Zij woog 240 gram
Tot slot werd om 01.10 uur de laatste geboren: teef, donker gestroomd en weer dezelfde aftekeningen, zonder stip in de nek. Zij woog 320 gram
Bambi heeft alles keurig gedaan. Alleen de eerste was even spannend. De rest floepte eruit alsof het niks was. De eerste dikkerd had natuurlijk het pad goed vrijgemaakt. Noah is Bambi gedurende de hele bevalling tot steun geweest .
Gelukkig geeft Bambi daar niks om. We hebben Noah maar laten doen omdat ze anders de tent afbreekt (ze wordt een beetje doof en seniel, maar ze weet nog precies wat ze wil) en dat niet bevorderlijk was voor de rust in huis. Zelfs nu wil Noah overal met de neus bovenop zitten en gaat ze doodleuk lekker bij moeder en pups in de kist zitten.
Nu begint het lekker licht te worden en is het huis in diepe rust verzonken. Mijn moeder is lekker even gaan slapen en Bambi en haar kroost liggen er tevreden bij.
Als het licht is kunnen we betere foto's maken. De foto's zijn nu een beetje vreemd van kleur door de warmtelamp en het slechte licht. Natuurlijk zal ik, als de mods het goed vinden, foto's blijven spammen totdat jullie allemaal helemaal whippetgek worden.
Neej