Half juni Bengaalkittens verwacht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: Half juni Bengaalkittens verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:54

oewww spannend hoor Michelle!
maar moet vast en zeker goedkomen dit keer. je hebt immers nu een kereltje :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:24

Ondertussen hebben we Winnie in de woonkamer/keuken gelaten; eerst zag ze hem niet, bovenop de paal, maar hij haar wel. Ondertussen heeft ze hem ontdekt en ze staart stilletjes naar hem. Hij kijkt daarbij steeds weg, dus dat is een goed teken --> onderdanig.

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 20:24

Ik ben echt heel blij (en trots) dat ze het zo snel eigenlijk al zo goed doen bij hun nieuwe baasjes! Een hele geruststelling :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 22:04

Maliki ook al bij zijn nieuwe baasje! Ben benieuwd hoe lang het elastiek van het speeltje het bij jullie houdt :P

Hier is Moyo uit de slaapkamer verbannen, zaterdag ochtend stonden we om 5:45 onder de douche en konden we ons bed verschonen, hij had bekant op het hoofd van Bart zitten piesen, en alle deuren stonden gewoon open dus hij was nu echt stout :P

Verder gaat het hier super met Moyo, hij blijft maar spelen en is niet meer zo schuwig voor andere mensen. Hij kroop laatst haast in de wasmachinemonteur haha, hij vond het allemaal maar interessant wat die man aan het doen was :P

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 22:21

Euhm, het draadje van het speeltje was net iets minder snel kapot als dat Moyo het voorelkaar kreeg :')

:oo STOUTE MOYO :oo wat een viespeuk! Bah! Te lui om naar de kattenbak te lopen :7

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:15

:oo Moyo! Foei >;)
Opsluiten in de badkamer 's nachts dan maar >;)

Hier werd ik vanmorgen gewekt door een "PIEUW!" geluidje, dat was maar goed ook want anders had ik me verslapen :=
Hij heeft zich vannacht keurig gedragen, weet niet wat of waar hij heeft gezeten maar het was wel stil :P
Nu zit hij nog even op de gang - oh en de brokjes zijn op en hij wil eruit- maar dat doe ik straks als Ivar naar school is.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:44

Haha welke sukkel heeft dat nou bedacht he.. een speeltje aan een dun elastiekje :P

Ik weet echt niet waarom hij (3 keer inmiddels) op bed heeft geplast, hij kan bij de bak, ik verschoon de bak haast 3 keer op een dag.. Maja laten we hopen dat het over gaat :P

In de woonkamer heeft ie nog niet gepiest gelukkig :D Dus hij mag wel gewoon 's nachts door de rest van ons huisje. Gisteren lagen we in bed, zeg ik tegen bart hoor ik nou de brievenbus klepperen? Hij kijken, niets voor de deur... In de badkamer kijken, heeft Moyo alle papier van de toiletrol getrokken. Haha daar kon ik dan nog wel om lachen. Ik die rol weer opgerold, vanmorgen kom ik de badkamer weer in, weeeeer overal papier :') _O-

Das wel een leuke wekker MamaMiesje!! :P

We zijn nog steeds erg blij met Moyo hoor Judith!! Stiekem vind ik het wel een beetje leuk dat ie een beetje bijdehand aan het worden is :P

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:47

Bengalen blijven een vreemde relatie hebben met vuile/gebruikte/beslapen was....
Als ik hier de wasmand beneden laat staan, kan ik er vergif op innemen dat ze erin gaan zitten plassen.....

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:13

Kaygee schreef:
... In de badkamer kijken, heeft Moyo alle papier van de toiletrol getrokken. Haha daar kon ik dan nog wel om lachen. Ik die rol weer opgerold, vanmorgen kom ik de badkamer weer in, weeeeer overal papier :') _O-

Whoehahaha!!
Dat is een familietrekje!!
Hiervoor hadden wij een andere bengaal, haar vader is de opa van Moyo en Maliki, dus dat moet wel genetisch bepaald zijn :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:23

Liezel1 schreef:
Bengalen blijven een vreemde relatie hebben met vuile/gebruikte/beslapen was....
Als ik hier de wasmand beneden laat staan, kan ik er vergif op innemen dat ze erin gaan zitten plassen.....

daar heb ik hier geen vuile was voor nodig :=
mijn Bengaal ( ook van Judith vandaan :D jeeej!) heeft een zware voorliefde voor alles wat van stof is en op de grond ligt.
dus handtassen, gymschoenen etc.. ze worden allemaal ondergepiest als ik niet oppas.
bezoek weet het inmiddels al.. handtas aan een deurklink hangen en NIET op de grond.
heb 1X meegemaakt dat het bezoek met een zeer ranzige tas naar huis moest namelijk :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:55

Maliki vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:04

Jeumig Maliki heeft ook zal zulke grote poten! Het is ook steeds het eerste wat ons bezoek opvalt :P Die grote pootjes haha. Ik zal het weekend weer eens nieuwe foto's maken. Heb trouwens nog wel een leuke van gisteren toen ie onder de stoel lag te slapen! Zal hem even uploaden.

Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:15

Moyo ook van die grote stampers? :=
Het gaan joekels worden, Kaygee :oo :')

Maliki ligt nu he-le-maal uitgeteld te maffen in de krabpaal; we hebben vanmiddag de hele middag kinderen over de vloer gehad en meespelen is dan natuurlijk leuk, maar wel vemoeiend :D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:28

Ja Moyo is ook al gezegend :P

Hij mag van mij best groot gaan worden hoor :D Heb ik meer om te knuffelen! Hahaha Maliki heeft zijn dagje weer gehad :P Moyo ligt lekker tegen mij aan op de bank. Hij is echt zo aanhankelijk.
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 01-10-10 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:30

Maliki is ook heel aanhankelijk :j Gelijk de eerste dag ging hij 's avonds al lekker op schoot liggen :+:

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:41

Even weer een updateje:

Alles gaat hier nog steeds prima en Maliki ontwikkelt zich als een enorm vrijdoosje :+: Dat zie je niet vaak bij Galen, dus ik ben er erg blij mee.
Met de andere poezen gaat het ook redelijk, de ene vindt hem stiekem wel leuk maar geeft het niet toe en de ander is nog een beetje in een 'Als je niet te dichtbij komt, vind ik het wel best'-fase :=

Gisteren:
Vechten met een zelf naar beneden gesleepte speelgoedhond
Afbeelding

Afbeelding
:')

Zonet:
Lekker op schoot hangen
Afbeelding

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:54

aaah die laatste :) LIEFDE!!!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 11:14

Oe wat leuk om te zien! Stream is nu bij ons, en raar maar waar, Zippo, onze huistuinenkeuken- je weetwel-kater is de baas over hem! Leuk om te zien dat Maliki ook zon oude vrijdoos is als zn paps. Streampie mag errug graag op schoot zitten! (en errug graag slapen hihi)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 11:17

Oohh gooi er eens wat foto's van papa op? :D

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 21:31

Geweldige stoeifoto's van Maliki <3 Het is echt erfelijk dat met die knuffels spelen :')
Heerlijke zwoele blik op die laatste foto trouwens :D
MamaMiesje schreef:
Oohh gooi er eens wat foto's van papa op? :D

Ik ben ook voor :D
Zippo de baas over baasje Stream :wow:

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:08

@Judibo: haha ja idd, vreemde gewaarwording! Als Zippo buiten is, dan ligt Stream heerlijk te maffen op "zijn" krabpaal en vliegt door de hele keuken, zodra Zippo weer binnen is zoekt ie zijn hoekje weer op. Maar met eten eet Stream de restjes van Zippo weer op, Zip heeft nooit zon grote honger haha.

Fotos moeten jullie even geduld voor doen, kan momenteel niet internetten op mijn laptop. Of iemand moet weten hoe ik de fotos vanaf hyves hier op kan zetten?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 17:40

Je kunt van je Hyvesfoto's gewoon de URL kopieren en die hier tussen [img]en[/img] zetten :j

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:19

Nou hier is ie dan, onze charmeur: :D Stream in vol ornaat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-10 22:44

Aaah, daar is het lekkere ding :D
Op die eerste foto kijkt hij echt heel charmant uit zijn ogen :') (op wel meer trouwens :)) )

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 22:48

Ik zeg net tegen Maliki "Kijk! Je papa!" Maar het interesseert hem niet zo :')
't Is wel duidelijk waar ze die grote poten van hebben _O-