Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariska_28 schreef:Zoo boel mooie boa`s!!
Motley ben ik ook fan van, maar vind het wel jammer dat bij deze de tekening niet helemaal doorloopt tot achteraan.
Wow mooi dier dynamiek!!
Levend invriezen van dieren is zeer zeer zeer zeer dierontvriendelijk. Denk dat bijna geen enkele slangenhouder dit doet.. Sla ze eerst netjes dood, levend invriezen is een zeer pijnlijke dood voor zo`n dier.. schaam je diep!!!!!!! (degene die dat doet) Schandalig!!
EDIT: Als je mij niet geloofd, lees dit topic (op een slangenforum) dan even: http://www.slangenforum.com/viewtopic.php?f=10&t=22990&st=0&sk=t&sd=a
Het houden in een racksysteem is ook niet aan mij besteed.. Maar ik heb ook maar 5 slangen en kan dus makkelijk ze in een groot terra doen. Ik heb 2 volwassen ssp boa`s (koppeltje wat vorig jaar opeens onverwacht voor jongen zorgde, erg grappig), een jong van dat nest, een sharp vrouw en een het. sunglow man.
Mijn jongen vorig jaar aten trouwens allemaal direct diepvries..
mayOOo schreef:Leuke slangen!
Alleen hou ik er zelf echt niet van en ben ik erals de doods voor!
Wij hebben op school ook slangen voor de opleiding, en daar hebben we een grote boa constrictor & rattenslangen en nog een soort.
Maar de boa constrictor is echt geen lieverd die is erg agressief gelukkig hoef ik de slangen ook nooit te doen!
Maar je hebt echt mooie slangen ook leuke kleuren!
Twilight schreef:super gaafik wil thuis ook al zo lang een slang maar me ouders zijn er niet voor te porren helaas. even wachten tot ik op mezelf woon
sharoontje schreef:Mooie kleurtjes
Min vader heeft zelf 2 tijgerpythons, een man (wildkleur) en een vrouw (albino), mannetje is ong 3,50m en de vrouw is tegen de 4m aan.. Aardige lengtes dus
onley schreef:ja het is geen prettige foto voor de ratten liefhebber
ging zich ook maar om het voorbeeld van hoe ze wurgen en zich om de prooi heen draaien
zulke foto's plaats ik dus normaal niet openbaar
PineApple schreef:Ieh! Slangen
Ben echt bang voor die beesten! Maar zo op de foto zijn ze wel heel mooi!
Wat is de grootste slang die je hebt? En hoe groot is die?
Nessa schreef:Slangen vind ik echt gaaf om te zien. Zou ze nooit zelf houden.
Komt mede doordat ik een rattenliefhebber ben, op het volgende punt komendonley schreef:ja het is geen prettige foto voor de ratten liefhebber
ging zich ook maar om het voorbeeld van hoe ze wurgen en zich om de prooi heen draaien
zulke foto's plaats ik dus normaal niet openbaar
Ik kan echt heel wat hebben, maar dit vond ik toch een zeer schokkende foto...
En ja, ik heb slangen levend zien eten, ook zien vangen.
En ik ben er ook absoluut niet tegen, ook slangen moeten eten.
Maar deze foto greep me toch ff naar me hart
_STS_Angels_ schreef:Ontzettend gaaf zeg!!!
Sietsx3 schreef:Hey zo ik even wat even wat foto's van jou!
Gave beesten zeg!
Ook zeker mooie kleuren.
Ziet er netjes uit!
Gr.
Horse_ schreef:Volgende week zondag is er weer een beurs in Houten. Iemand hier die ook gaat? Ik heb al een jaar een leeg terra staan van 100x50x50. Zo zonde vind ik![]()
Alou schreef:hallo! wat leuk van al die slangen. bij mij op school hebben ze ook veel slangen in terrariums.
wat ik me af vraag.. waarom hebben ze geen zand bodem ofzo maar krant?
dynamiek schreef:Wij gaan naar Hamm tenminste mijn vriend
Romytjuuh schreef:Ik krijg er helemaal kippevel van, ik vind het prachtige dieren om te fotograferen maar ik moet ze echt niet dichtbij me hebben haha.