whoow dat is echt wel duur! ik weet niet of me ouders dat er voor over hebben, maargoed dan word het een gewone cavia als deze te duur is.. maar ik blijf erbij ze zijn echt vet!
omdat ze nog niet zoveel voorkomen ( dats is tenminste wat ik ervan begrepen heb )
goeroe
Geplaatst: 18-10-09 22:24
Als ik het goed begrijp zijn ze in onderhoud duurder omdat ze iets meer eten en je een constante temperatuur moet hebben in huis (bij ons gaat 's nachts de verwarming laag in elk geval). En ze zijn duurder omdat er minder van zijn.
louiisie
Geplaatst: 18-10-09 22:24
dat vidn ik best stom als ze goedkoper waren dan ahd ik er morgen nog eentje op mijn schoot gehad even me ouders lief aankijken
ik weet het al hoe ik het ga doen, ik wil een 'gewone' cavia en zo'n coole. zodat ze niet alleen zijn..
Maxielover
Geplaatst: 18-10-09 22:42
Haha, ik vind ze écht heel eng en lelijk, maar ieder z'n ding !! Wel leuk dat je met zoiets speciaals wilt gaan fokken, dat doet ook niet iedereen. Ik vind ze van een afstandje op een mini neushoorntje lijken alleen dan zonder hoorn op de neus.... Zal wel aan mij liggen ?
goeroe
Geplaatst: 18-10-09 22:44
louiisie schreef:
ik weet het al hoe ik het ga doen, ik wil een 'gewone' cavia en zo'n coole. zodat ze niet alleen zijn..
Vergeet niet dat een mooie grote kooi ook al minstens zoveel kost als een 'coole' cavia.
dat klopt, maar de cavia's en het hok en eten krijg ik van mijn ouders. Omdat ik het nog steeds zo erg vind dat mijn oude cavia dood is.. daarom krijg ik nieuwe
Idd je moet 2 wel caafjes bij elkaar hebben Je kan dan idd wel een gewone caaf en een *coole* caaf bij elkaar doen, mits je een groot genoeg hokkie hebt idd
Sharmila
Geplaatst: 20-10-09 09:33
Wat leuk die skinnies! Maar hoe zit het met de leeftijd, worden ze minder oud dan gewone cavia's?
Ik heb net eens op marktplaats gekeken naar skinny's (gewoon voor de grap hoor ), maar ligt het aan mij of zit er niet 1 met normale flapperoortjes tussen?