Later kan ik er ook om lachen! Nee hoor, nu ook al wel hoor, ook het feit dat ik in mijn eigen huis logeer vanwege de poes, ik denk dat er genoeg mensen zijn die me voor gek zouden verklaren
We kunnen ze natuurlijk niet allemaal zelf houden, helaas. Dus ze mogen met 12 weken naar een nieuw baasje 1 heeft al een nieuw baasje in het vooruitzicht, Sok hier van bokt!
Liekelianne
Geplaatst: 06-10-09 17:47
wat een geweldige beestjes! die ogen zijn echt super tof!
Het is een lachebekje (Hoooor haar mieuwen...) Wat een prachtige katjes zijn het aan het worden
Hoe is het met mama? Is ze haar kroost al beu?
Sharon_Jims
Geplaatst: 08-10-09 16:08
Ze zijn echt super schattig!!
Amable
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-09 16:15
Prrrr schreef:
Het is een lachebekje (Hoooor haar mieuwen...) Wat een prachtige katjes zijn het aan het worden
Hoe is het met mama? Is ze haar kroost al beu?
Valt reuze mee. Ze is er nu aan gewend dat het rond rent, speelt en overal opklimt en ze vind het eigenlijk wel gezellig. Ze doet regelmatig met de spelletjes mee Ze vindt het alleen stom dat die kleintjes super lekker kitten voer krijgen en zij er dan niet van mag... Het ruikt ook zo lekker!
De kittenbrokjes mag ze wel, maar het blikvoer (wat tegenwoordig in zakjes zit ) dat mag ze niet. Hoewel, niet, maar ze mag niet als eerste want dan is er echt niets meer voor de kittens over
De kittenbrokjes mag ze wel, maar het blikvoer (wat tegenwoordig in zakjes zit ) dat mag ze niet. Hoewel, niet, maar ze mag niet als eerste want dan is er echt niets meer voor de kittens over
ok dan is het logisch
Obvious
Geplaatst: 12-10-09 16:10
De kittens zijn echte schatjes en lekker speels Gisteren in het echt wezen kijken