Jeetje paar dagen niet op Bokt geweest en nog steeds geen poessies... Pittige tijden voor je CM, met al dat wachten Maar hopelijk wordt dat straks beloond met een prachtig nestje
santotje
Geplaatst: 19-04-09 16:15
ik heb elke dag het topic gevolgt.. maar nu vind ik het echt wel tijd dat ze er uitkomen
Goh van mij mogen ze ook echt wel komen hoor, wordt elke dag schiewnieriger hoe ze eruit zullen zien. Afijn, ik gok op vanavond ergens. Moet er ook een exacte tijd bij?
Nou , na een hele lange nacht , ze was erg onrustig, ik ben bijna de hele nacht opgebleven, begon ze vanochtend aan de persweeen. Om 8.15 de eerste , lichte persweetjes.
Toen na een uur nog niets gebeurde, goede vrienden van me gebeld die ook fokken, die zei ook nog ff afwachten.
Toen ze later zwaardere persweeen kreeg, en na een uur nog geen kittens had ben ik naar de dierenarts gereden. Na een spuitje wee-opwekkers ben ik daar gebleven (Silke word snel wagenziek) maar helaas kwam er niets.
Dus toen overgegaan op keizersnede.
Godzijdank 3 gezonde, zware kittens!!!!!
Normaal heeft ze kittens van gemiddeld 80 a 90 gram, nu wogen ze : 130, 120 en 110
Het zijn volgensmij twee mannetjes, en een vrouwtje. De mannetjes zijn zwart-wit (smoke?) en het vrouwtje is zwart (smoke?)
Een van de mannetjes heeft een stoere witte streep schuin over zijn hoofd, en witte pootjes. De ander is net popeye, heeft een witte wang en een kleine witte vlek op de andere wang, net of ie "agagagagag" zegt ala popeye.
Moeders maakt het prima, is de kittens nu goed aan het verzorgen.
Ylana
Geplaatst: 20-04-09 13:45
Jeetje, dat is nogal wat! Gelukkig alles goed met de moeder en kids!
Gelukkig is alles goed gegaan!! Ik zat wel in spanning hoor! Zijn wel zware kittens dan!
Gefeliciteeeeeeeeerd!!!!!
Anoniem
Geplaatst: 20-04-09 13:47
Gelukkig maar dat je er bij was dus Crossmonster. Je moet er niet aan denken dat je op je werk had gezeten en niet de beslissing had genomen om tot keizersnede over te laten gaan door de DA....
Gefeliciteerd met je drie kittens, en een spoedig herstel voor mams gewenst!