Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 18-02-09 22:15
Het is al wel dringen hoor aan de melkbar. barbara: slaap je bij mama in de buurt? En hoe lang doe je dat? We hebben wel eens mamapoesen in opvang hier. Maar ik ga altijd in mijn eigen bedje slapen. De poezen in de huiskamer in de bench en ikke boven. Ook hebben we wel eens alleen babies, zonder mama (worden soms gevonden zonder hun mama en dan zorgen wij dat ze hier groot worden) en die blijven ook beneden in de bench. Vorig jaar kregen we een zwangere poes die hier thuis beviel van haar 4-ling. Die bleef lekker in de bench 's nachts. en ikke boven. Ik heb haar lekker haar gang laten gaan. Achteraf was het niet zo'n goede moeder. Ze snapte er niks van en had weinig aandacht voor de beebs.
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-09 22:21
Ja de kist staat voor mn bed.... Ik vind het voor moederpoes erg prettig zo heeft ze alle rust, en ze wil dit zelf dus ook erg graag.
Ik vind het ook heerlijk savonds lekker in bed te liggen die slurk geluidjes te horen enzo, echt heerlijk Zij blijft ook gewoon bij haar beebs liggen terwijl ik er vlakbij lekker in mn bedje lig.
Met een moeder die dr beebies verlaat dan moet je idd met een bench werken, heb ik ook 1 keer gehad.
Met een dag of 10 tot 14 gaan ze naar beneden in de woonkamer dan wil moeders dat ook meestal wel. Zij het in de werpkist of gewoon in een mandje.. ( vorige nest wilde ze ze gewoon los in huis hebben dat ging beter als steeds in de werpkist leggen dan bleef ze slepen )
Ik heb ze de eerste 2 weken ook langs mijn bed liggen, oh man dan kan ik snachts uren wakker liggen en genieten van het geknor en geslurp. Er is geen mooier beeld/ geluid dan dat !
Oooh ze worden mooier met de dag he! Heerlijk hoe mams aan het genieten is van de kleintjes!
*smelt*
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 21-02-09 21:34
doe dat nou niet! Niet van die schattige foto's plaatsen. * smelt * Zo te zien groeit het wel goed met die slagroom van mams. En die lieve mama poes ligt er wel steeds heel tevreden bij. Hoe heet je mamapoes? Heb je al namen voor de babies en heb je al naar de geslachten gekeken of wacht je daar nog even mee? Weeg je ze iedere dag/om de dag en mag je ze ook oppakken van mama? Doe je dat ook? ja als je ze weegt natuurlijk wel.
geweldig wat een schatjes!! beleef nog maar heel veel plezier met ze
Arianne
Geplaatst: 24-02-09 20:30
Zie dit topic nou pas, maar ben echt in loooove nu! Die laatste van je foto's op 21-2!!! Hier zit vast een perfect speelmaatje voor mijn Oki tussen *houdt zich in om niet te pm-en*
Veel plezier ermee!
melaniepk
Geplaatst: 24-02-09 20:32
Niet kijken....niet kijken.... te laaaat *zucht* wat heerlijk, ik neem ze allemaal, inclusief mama