Jullie worden bedankt! 
Goudhaantjes zijn zo leuk! Het is het kleinste vogeltje wat in ons land voorkomt.
En ik dacht dat staartmeesjes lastig te fotograferen zijn omdat ze nooit stil zitten, maar het goudhaantje is nog een slagje erger
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jullie worden bedankt! 

Cayenne schreef:Wat een knapperd!
Sniper is een ransuil, toch? Ik las laatst dat Ransuilen in de winter vaak in groepen in een roestboom zitten.
Ik hoop ook nog eens een groepje ransuilen te spotten!
.
. Wilde net weg gaan van stal gisterochtend toen ik nog even bij de andere dieren besloot te kijken of daar nog alles goed ging. Hoorde een vogel prachtig zingen. Keek naar rechts en daar zat die op de heg. De heggenmus
. Ik zag er niet 1, maar 2!

janouk schreef:Cayenne schreef:Wat een knapperd!
Sniper is een ransuil, toch? Ik las laatst dat Ransuilen in de winter vaak in groepen in een roestboom zitten.
Ik hoop ook nog eens een groepje ransuilen te spotten!
Deze Haaren? Is dus ook een roestboomransuilen melding in, conifeer zo te zien
https://waarneming.nl/observation/300106868/
janouk schreef:Je hebt niet veel tijd meer, want vanaf half februari gaan de meeste ransuilen weer naar hun broed territora.
Zoektip
Als je een geschikte boom ziet, groenblijvend in de winter, kijk op de grond naar witte mest en braakballen. Dat is gemakkelijker dan de uilen zelf boven in de boom zoeken door hun camouflage.
).

. Vind ze altijd zo schattig! 
Dat is inderdaad een mooi cadeautje!
Je zou hem bijna als salaris een visje of kikker toewerpen
. Nu de Kraanvogels nog, maar die werken nog niet echt mee
. Ik woon in het gebied waar ze over vliegen. Zondagochtend waren ze wel gespot, maar... natuurlijk zat ik een uur verderop
.
. Had de Waakreiger nog gevraagd of hij voor vast in dienst over de pony's wilde waken, maar dat zag die toch niet zitten en vloog weg
. Was zeker bang dat die straks dan ook nog op de veulens mag gaan passen
.
. Mijn Shet heeft er nog 9 jaar gestaan tot dat die ivm HB moest verhuizen begin september 2023, maar ik ben niet weggegaan daar. Deze wei ligt zo diep in mijn hart
. Kom er dit jaar alweer 14 jaar lang dagelijks om de kudde te verzorgen.
.