nee , dorpje tussen dieren en apeldoorn ik heb trouwens paarden wel verzorgd in Ugchelen , richting Hoog Buurlo , super mooie omgeving daar vlakbij het bos
Zeker mooie omgeving! Ik woon in Den Haag, maar ben er vaak te vinden, over drie weken zit ik weer in Loenen/Beekbergen, maar ik ben ook regelmatig in Ugchelen en Hoenderloo
ja ook dat zijn mooie plaatsen , bosgebied loenermark is ook heel mooi
_Karlijn
Geplaatst: 12-02-25 20:20
hakkipilke87 schreef:
prompter schreef:
Ugchelen?
nee , dorpje tussen dieren en apeldoorn ik heb trouwens paarden wel verzorgd in Ugchelen , richting Hoog Buurlo , super mooie omgeving daar vlakbij het bos
Dan gok ik Eerbeek maar je hoeft uiteraard niks meer kwijt hierover dan je zelf wel
Ze zijn prachtig Yara, fijn dat je ze hier aan ons laat zien!
_Karlijn
Geplaatst: 12-02-25 21:50
hakkipilke87 schreef:
je zit heel dichtbij het dorpje ligt er naast met daar tussen het apeldoorns kanaal
Zelfs Google Maps ben ik nog niet zeker van mijn gok, vandaar dat ik het beter hier bij laat
Ik had een week of geleden vanachter m'n raam in de woonkamer een aantal leuke plaatjes geschoten (kale boom nu natuurkijk dus makkelijker volgens te spotten). Ik krijg krijg m'n camera aangesloten op m'n laptop maar tijdens het inladen van die map krijg ik halverwege een foutmelding en een linkje daarbij war een onveilige pagina is die ik probeer te openen
Vind het apart, ik heb deze camera voor mezelf sinds jaar of 1,5 maar heb hem van mijn moeder mogen overnemen toen zij een nieuw ding had gekocht, maar weet niet hoe lang ongeveer Het is overigens een FujiFilm Finepix HSSO EXR.
Ik besef dat dit een veel te technisch verhaal is geworden, terwijl ik allemaal maar kwam vertellen dat ik leuke vogelfoto's had om te plaatsen EXUSUS
miereneter
Geplaatst: 12-02-25 22:01
Prachtige foto's, xYaartje .
Ik ben jaloers op jullie sneeuwlandschappen. Zou willen dat we hier zo'n mooi wit tapijt hadden. Behalve dan praktisch gezien. Een luttel vlokje sneeuw en de A10 staat tot het einde der tijden vast .
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 13-02-25 20:24
Mooie foto's van Vlieland, xYaartje!
Vandaag ook weer even op pad geweest. Het was helaas grauw weer.
Een grote bonte specht op een "spechtensmidse". Dat is een favoriete boom die ze gebruiken om dennenappels vast te klemmen zodat ze die makkelijker kunnen openbreken. Wanneer je goed kijkt, kun je de dennenappels op de foto vastgeklemd zien zitten
Goudhaantje
Drie reeën. De middelste mist sinds vorig jaar een stukje oor.
Wat heb je weer mooie dingen gezien Cayenne . En die gezichtjes van goudhaantjes van voren
xYaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-25 20:32
Prompter: Dank je wel! Het gaat steeds beter (mentaal) dus ik ben het rustig aan allemaal weer aan het oppakken . Gezien men alweer Kraanvogels in de buurt spot gaat de camera vanaf morgen mee want die wil ik ook dit jaar weer op de foto zetten .
Karlijn: Wellicht dat een computer winkel of camera winkel je met dit probleem kan helpen? Ik zou zelf ook niet weten waardoor het komt. Ben absoluut niet technisch aangelegd wat dat betreft.
miereneter: Dank je wel! Troost je. Hier ook geen sneeuw. Kijk ook erg jaloers toe. Op de terug weg van stal net wel wat sneeuw gehad, maar ik ga er niet vanuit dat we morgen alsnog een dik pak sneeuw hebben liggen.
Cayenne: Dank je wel! En mooie foto's heb je gemaakt! Wat sneu van het oor van de Ree. Weet men nog hoe het is gekomen? Ergens vast gezeten o.i.d.?