Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stal_Fiore schreef:Bedankt voor jullie tips, ik ga er mee aan de slag.
Ze is gelukkig niet zo gestresst dat ze wegduikt, ze gaat gerust. Midden in de kamer in een mandje liggen terwijl de kleine ernaast aan het spelen is. Ook eten ze vlakbij elkaar zonder problemen.
Dus ik heb goede moed.
Ro0sje schreef:Dat is inderdaad best groot zeg! Jeetje en dat voor zeven maanden. Mijn volwassen Noorse boskat poes weegt zo’n 4 kilo.
Appeltje_1 schreef:Ik ben zo ontzettend boos en verdrietig![]()
De mensen hebben ons een appje gestuurd dat ze de kitten toch zelf houden.Ze zeiden dat ze er toch teveel aan gehecht zijn geraakt en dat ze hem nu zelf houden.
Ik vind het zo oneerlijk. We hebben alles al voorbereid en ons verheugd. En nu dit. We hebben geen eens een keuze gekregen. Alleen een bericht met we zijn er aan gehecht en nu houden we hem zelf, veel succes.
(Het bericht was wel langer)
Maar waarom?!
We hadden eindelijk een vriendje en nu dit.
Muronia schreef:Ik kom me ook graag melden hier. We hebben vorige week plotseling afscheid moeten nemen van ons perzische meisje Darice. Ze was naar de dierenarts om aan haar kiesjes te worden geopereerd, toen ze ontdekten dat er een tumor onder haar tong zat. Daarop foto's laten maken om te zien of het verspreid was en daaruit bleek dat er een grote tumor aan haar hart zat. We hebben haar niet meer uit de narcose wakker laten worden. Natuurlijk vreselijk verdrietig, maar ik was meteen al heel stellig van mijn gedachte dat onze andere kat (2 jarige maine coon) niet alleen moet zijn. Daar is hij veel te sociaal voor.
En zo komt het dat sinds 2 dagen dit meisje bij ons woont. Nou ja, woont.. tot nu toe zit ze nog vooral verstopt, maar dat gaat helemaal goed komen! Luna is een sealpoint ragdoll poes van 1 jaar oud. Ik hoop dat ze heel lang bij ons mag blijven en ook dat onze Charlie een leuke vriendin aan haar krijgt.
[ [url=m/rmGBHJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kriebels vindt ze wel al fijn
[ [url=m/kScYDM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seni schreef:StalFiore: wat een dotje! Zo snel zo relaxed!
Muronia: jeetje das even schrikken! Even voor het gebit gaan en dan gaat het zo! Hopelijk worden je 2 katjes nu een leuk duo!
Manderijn: roos komt ook al beetje los dus! Fijn!
[ [url=m/8DcXei.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bailee wordt zo snel al groot! We gaan al richting de 7 maanden!
luuntje schreef:Allemaal knappe katten.
Wennen duurt soms even.
Voor je het weet zoek je een rol behang om ze even achter te plakken.
Tancrede wat een leuke aanloper. Appeltje is het niks voor jou?
Azula had weer eens een klierbui.
Poes, hond, schapenkleed alles en iedereen moest eraan geloven.
Cat game is stom. Ze keek achter het scherm maar kon niks vangen.
[ [url=m/kfk8wR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Smee__ schreef:Seni, ik zag de foto al op Instagram voorbijkomen. Wat ontzettend gaaf joh, poezel mee op vakantieDat schept ook mogelijkheden, ik moet over anderhalf jaar voor 10 weken op stage in het buitenland en ik heb nu al buikpijn over wat ik dan met m'n kattenkinders moet
LoveGlove, ja de rails van Catit! Heb 'm ook