Op mijn sokken sluip ik over het grasveld dichterbij............hij hoort me toch wel. Maar ik wil hem niet verstoren.
"onze" tuin uil
Geef maar toe; hij is ongelooflijk knap
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt zo sneu!

_Karlijn schreef:Ja leuk he. Ik zat laatst op een bankje en ik hoorde zo'n gek geluid, kon het echt niet plaatsen, maar het kwam van 2 eekhoorns in een boom die achter elkaar aanzaten! Ik wist dus echt niet dat die zulke geluiden of eigenlijk überhaupt geluiden produceerden! Ik kan me ook niet meer precies herinneren hoe het klonk maar volgens YouTube is het dit:
https://youtube.com/shorts/gtxvrreMbOI?feature=shared

Het was een prachtige vriesdag! 

.
. Ook als ze ruzie hebben...
hier (Apeldoorn, bijna 8:30) nog -6°C. Ik verkies nog altijd kou tegenover hitte, warmer dan 21 graden hoeft van mij niet, met een zonnetje erbij wel fijn, maar ik kan tegenwoordig echt veel slechter tegen warmte en kou
. De hier overnachtende ooievaars komen vanuit de hele omgeving, tot uit Voorschoten aan toe. In de zomer blijven ze dan weer in hun broedgebied.
hier in de buurt rond de IJssel zitten ze soms in enorme aantal in de weilanden en uiterwaarden. Als ik een schatting zou moeten maken, zeker een stuk of 40-50 bij elkaar in een groep.
Dat vond ik ook wel grappig.
Komt daar straks een babyboom?
Cayenne schreef:Die ooievaars!Komt daar straks een babyboom?