Hoe is het nu met guiliverne? Fijn dat het met Simba beter gaat! Leuk al die kerst fotos, en een leuk kippetje . Het ging snel afgelopen zondag is Macy al opgehaald. Nu hebben we Morris uit Portugal,een pupje van 4 maanden. Kan al redelijk aan de lijn lopen, is zindelijk, lief met de kinderen, kan met de kat, en enorm aanhankelijk.Het enige wat echt niet lukt is alleen slapen dan raakt hij in paniek, dus dat doen we maar niet.
Lief dat je het vraagt. Guinevere gaat nog steeds so far so good. We tellen af naar 7 Januari. Dan weer terug voor controle. Het is zo'n topper!
JesdaJinn
Geplaatst: 26-12-24 18:51
Week 52
Wij hebben even een stukje gewandeld. Simba mee met kleine stukjes maar 95% op de arm. Even andere omgeving en andere plekken plasjes doen. Voor de foto even neergezet.
Tevens is dit dus ook de laatste foto van dit jaar. Ik ben begonnen in week 2 en ben 2 of 3 weken vergeten te plaatsten. Het jaar is echt voorbij gevlogen en op naar een nieuw topic voor 2025!
Ik heb jullie het hele jaar gevolgd, in het begin geloof ik ook meegedaan. Ik ga volgend jaar een poging wagen om mee te doen. Word zo vrolijk van al jullie dieren foto's
Annienke
Geplaatst: 29-12-24 15:58
Week 52: Bij mevrouw Turf kon weer even niks normaal. Eerst werd de helft van het voer de pan uitgesmeten en vervolgens ging ze op de rand van de voerbak ernaast staan om uit diezelfde pan te kunnen eten
Mijn week 52 is een foto van het moment van aanmaken van het 2025 topic Ik hoop in 2025 weer wat vaker de camera te pakken in plaats van een mobiel kiekje.
Jindai
Geplaatst: 29-12-24 20:39
Week 52, laatste week van het jaar alweer, wat is het snel gegaan!
Hhilde schreef:
Echt een goede match lijkt het Jindai
Jaa, ze zijn echt fantastisch samen! Nouk had het best moeilijk nadat Rovertje weg viel en toen ik bij Rockwitch informeerde twijfelde ik even over de leeftijd, maar Nimz is echt een goede keus geweest gelukkig!
Leuk, een nieuw topic!
nafkedemi
Geplaatst: 29-12-24 21:49
Laatste foto van dit jaar. Guinevere blijft een topper! Hopelijk 7 Januari goed nieuws...