Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Ik heb nog wel een leuk nieuwtje. Mijn opa van 101 vult zijn dagen tegenwoordig grotendeels met het tekenen van vogels. Ik heb hem een tijdje geleden gevraagd of hij een nandoe kon tekenen. Eerst wou hij dat niet: hij vond het maar een saaie grauwe vogel. Maar nadat we met een mooie foto aankwamen - niet Maurice of Antoinette overigens - was hij toch wel overtuigd. Mijn moeder vertelde vandaag dat hij eraan is begonnen! Om precies te zijn zei ze dat hij begonnen was bij de "pootjes".
Dus indirect geeft Maurice mijn opa ook nog inspiratie! Zodra die tekening er is, zet ik wel een scan online.
Femke_Tweety schreef:Nandoetie het of nandoetie het nietBambi1995 schreef:Maar 3 procent van de vogels heeft door de evolutie nog een penis. Dat zijn eenden, struisvogels, emoes en kiwis, maar aangezien een nandoe op zijn neefjes lijkt vroeg ik het me dus af
Heeft ie een nandinges of niet...
snorkel1986 schreef:Bloodymary schreef:Kun je die eieren eten? Dat kan altijd natuurlijk, maar zijn ze lekker? Zie al een reuzenomelet voor me. En zijn ze bevrucht, gaan ze broeden?
Ja je schijnt ze te kunnen eten ( zelf nooit gedaan ) en ja als goed is bevrucht en hopen dat hij gaan broeden
Lys_PPA schreef:Hoe is het inmiddels met de nandoes en paarden samen? Staan ze al bij elkaar, of is het draadje nog nodig?
pillow schreef:Bloodymary schreef:Maar zijn ze lekker? Dat was de vraag.
Ja hoor smaakt als ieder ander ei.