axel_1997 schreef:Dat is nou jammer. kruidenrijk grasland is juist zo mooi. Of laten ze nog wel wat over voor de bijen?
Haha ja, ik hoop dat ze de margrieten en knoopkruid en het ander moois laten staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambi1995 schreef:Bloodymary schreef:Wat is dit toch een leerzaam topic. Naar aanleiding van de voor een vriend gestelde vraag ging ik googlen op penissen van vogels. Kom je heel bijzondere dingen tegen. Over eenden ook. Nooit geweten allemaal.
Maar 3 procent van de vogels heeft door de evolutie nog een penis. Dat zijn eenden, struisvogels, emoes en kiwis, maar aangezien een nandoe op zijn neefjes lijkt vroeg ik het me dus af
Bambi1995 schreef:Bloodymary schreef:Wat is dit toch een leerzaam topic. Naar aanleiding van de voor een vriend gestelde vraag ging ik googlen op penissen van vogels. Kom je heel bijzondere dingen tegen. Over eenden ook. Nooit geweten allemaal.
Maar 3 procent van de vogels heeft door de evolutie nog een penis. Dat zijn eenden, struisvogels, emoes en kiwis, maar aangezien een nandoe op zijn neefjes lijkt vroeg ik het me dus af
Solleke_Noah schreef:Oh trouwens, voor diegenen met een eigen wei en 'onkruidprobleem': nandoes zijn blijkbaar gek op alles wat geen gras is. Ze plukken echt netjes alle 'onkruid' tussen het gras uit op de wei, nu alles goed aan het groeien is. Ook netels en boterbloemen enz lijken ze gewoon op te vreten.
Dus in plaats van pesticiden, iedereen aan de nandoes
Bambi1995 schreef:leestmee schreef:Als je moet kunnen vliegen hangt zo'n ding alleen maar in de weg. Je zal er met landen maar op gaan staan.
En als loopvogel rennen met zo'n ding tussen je poten???? Nopenope
Nou een loopvogel heeft er dus wel degelijk één, alleen zit ie netjes verstopt. Handig weer!
Solleke_Noah schreef:@snorkel: zijn die van jou al wat agressiever aan het worden? Of al eieren gelegd?
Maurice is nog steeds zijn super lieve zelf. Geen spoortje agressie te bespeuren. Ben wel blij want als ik sommige filmpjes op internet zie
Bambi1995 schreef:leestmee schreef:Als je moet kunnen vliegen hangt zo'n ding alleen maar in de weg. Je zal er met landen maar op gaan staan.
En als loopvogel rennen met zo'n ding tussen je poten???? Nopenope
Nou een loopvogel heeft er dus wel degelijk één, alleen zit ie netjes verstopt. Handig weer!