Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik ben zo ontzettend boos en verdrietig![]()
De mensen hebben ons een appje gestuurd dat ze de kitten toch zelf houden.Ze zeiden dat ze er toch teveel aan gehecht zijn geraakt en dat ze hem nu zelf houden.
Ik vind het zo oneerlijk. We hebben alles al voorbereid en ons verheugd. En nu dit. We hebben geen eens een keuze gekregen. Alleen een bericht met we zijn er aan gehecht en nu houden we hem zelf, veel succes.
(Het bericht was wel langer)
Maar waarom?!
We hadden eindelijk een vriendje en nu dit.
Stal_Fiore schreef:Beer doet het goed hier, hij is al zo eigen.
Wil constant bij me zijn, super lief!
Beste collega ooit!
[ [url=m/2h2N24.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hKC5DT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op m’n schouder zitten, vindt ie wel wat.
[ [url=m/4OQTZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En chillen met die billen!!!
[ [url=m/mJzaiO.jpg]Afbeelding[/url] ]
xoranlover schreef:@ Eilleen dit kan inderdaad gebeuren als kittens te vroeg bij moeders weg zijn gehaald. Ze halen troost uit het "melken". In principe kan het geen kwaad. Soms doen katten het ook als ze pas op latere leeftijd afgespeend zijn. Echt een tekort zal ze denk ik niet hebben. En die vezels die komen er ook wel weer uit als ze die al binnenkrijgt want vaak zabbelen ze alleen maar.
Hier zijn handen een no go om mee te spelen. Als ze door blijven gaan dan krijgen ze een duw of klein tikje of ik zet ze op de grond. Gelukkig wordt het spelen op harde manier met bijten en nagels door de andere katten hier grof afgestraft. Ze zijn daar allemaal niet van gediend en eigenlijk doen de kittens het ook niet.
Ik heb hier te maken met allemaal kittenkopers die afzeggen... Ze hebben al een kitten, ze willen niet wachten, ze willen een andere kleur, ze willen Elani. Of ik vind de reacties ronduit vervelend en dan ben ik er ook klaar mee.
eilleen333 schreef:Vraagje: Minty sabbelt vaak aan een dekentje en gaat dan ook kneden met haar pootjes en keihard spinnen. Doet me erg denken aan een kitten dat bij de moeder drinkt.
Maar waarom? Komt ze iets tekort? Ze zoekt het echt op. Het gaat om dit dekentje, en dan het witte ‘wol’:
[ [url=m/RMdjA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben een beetje bang dat ze vezeltjes binnenkrijgt.
Ik haal het nu steeds rustig weg en dan gaan we lekker knuffelen, want ze is dan helemaal zen, aan het spinnen. Maar kan dit een teken zijn dat ze iets tekort komt? Ze is te vroeg gespeend, misschien dat het daardoor komt?
Ook blijft ze maar handen bijten. Redelijk irritant. Ik geef dan altijd een speeltje om in te bijten, maar handen blijven toch leuker/lekkerder
eilleen333 schreef:Vraagje: Minty sabbelt vaak aan een dekentje en gaat dan ook kneden met haar pootjes en keihard spinnen. Doet me erg denken aan een kitten dat bij de moeder drinkt.
Maar waarom? Komt ze iets tekort? Ze zoekt het echt op. Het gaat om dit dekentje, en dan het witte ‘wol’:
[ [url=m/RMdjA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben een beetje bang dat ze vezeltjes binnenkrijgt.
Ik haal het nu steeds rustig weg en dan gaan we lekker knuffelen, want ze is dan helemaal zen, aan het spinnen. Maar kan dit een teken zijn dat ze iets tekort komt? Ze is te vroeg gespeend, misschien dat het daardoor komt?
Ook blijft ze maar handen bijten. Redelijk irritant. Ik geef dan altijd een speeltje om in te bijten, maar handen blijven toch leuker/lekkerder
Lukasje schreef:Xoranlover: maar de aanbetaling zijn ze toch kwijt indien ze afhaken? Die hoef je toch niet terug te betalen?