Nu we weer hard afgaan op het einde van het jaar (heel cliché, maar wat ging het snel ), zijn er mensen die dit nog eens een jaar willen doen? Ik blijf het een heerlijk topic vinden.
Ik heb hem wel van Sakyr, mijn stalgenootje heeft die foto gemaakt. Zij kan ook honden en katten fotograferen en bewerken, dus die houd ik in mijn achterhoofd.
Deze poging is mislukt van de zomer, Nova wilde er niet door met haar kop.
Superleuk jullie enthousiasme Ik zal binnenkort het topic voor 2025 aanmaken en hier een linkje plaatsen. Leuk om jullie dieren nog een jaar te volgen!
Een (letterlijk) luie week 50, want ik heb deze week verder geen foto’s gemaakt. Het gaat met Bandhu ook niet zo goed, hij lijkt dementerend. Dat uit zich in ‘s nachts blaffen en plassen in huis :/, hij voelt zich dan heel gestresst. Vrijdag hebben we bloedonderzoek laten doen, misschien speelt er wel meer dan dat we denken.
Ik zal meer kerst Odin foto’s gaan plaatsen dan, de rest van het jaar nog u vraagt, wij draaien hahaha.
Ik zou het ook nog leuk vinden nog een jaar! En Hilde wat naar zeg, dementerende dieren is echt heel rot.
Jindai
Geplaatst: 15-12-24 23:03
Aaahw, arme Simba! Beterschap gewenst!
Wat naar Hhilde! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Wat een mooie en leuke plaatjes komen er toch steeds weer langs Ik ben ook wel in voor nog een jaar!
Week 50
Nimzi
Nouk
Na deze laatste foto zat ze ín de boom
Elke dag tikt ze een aantal ballen uit de boom en ze is pas tevreden als alles netjes gerangschikt ligt (midden in de kamer). Nimz laat de ballen en de boom wel met rust, maar maakt stiekem de cadeautjes open. Dat had ik al een beetje verwacht, want ze is dol op papier en karton. We zullen zien of ik nog een keer opnieuw in moet pakken haha!
Leuk om nog een jaar te doen! Ik vind dit 1 van de leukste topics om al jullie lieve dieren wekelijks te zien . Ah Simba beterschap lukt het rust houden een beetje? Ach wat Rot Hilde! Te interessant natuurlijk zo'n boom!
Wij hebben een logeerhond, Macy, ze is er sinds zaterdag. Ze staat ter adoptie en tot die tijd is ze bij ons, ze komt uit Griekenland. Ze begint al aardig te ontdooien.