Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Prada wat een mooie bups katten heb je.
Daisy, ehhh heb je geen waterbak?
Het leven is een speeltuin, aldus Azula.
[ [url=m/rusd83.jpg]Afbeelding[/url] ]
xJitskee schreef:Hahah Daisy, die van mij zit ook altijd graag in de wc. Ik heb nog zo'n ouderwetse met een plateau. Zodra de deur open staat zit Siebe in de potNiet eens om te drinken ofzo, hij zit er gewoon..
[ [url=m/iHG1Mj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a83G7a.jpg]Afbeelding[/url] ]
LoveGlove schreef:ehm, ben ik de enige wiens kat ook nog wel eens op de laptop komt liggen? Nu toevallig kwam ze er even overheen liggen. Scheelt dat ik een lost toetsenbord en muis heb en een beschermlaagje waardoor haar liggen niet mijn typen beïnvloed, maar alsnog
xJitskee schreef:Die van mij mogen het ook niet hoor, ze drinken er niet uit en doen verder niks, maar wil het niet hebben. Dus altijd de klep naar beneden en de deur dicht.. ze zitten overigens ook erg graag in de badkamer idd. In de vensterbank terwijl ik tanden sta te poetsen of voor/onder het douchegordijn bij het douchen
Appeltje_1 schreef:Ik ben zo ontzettend boos en verdrietig![]()
De mensen hebben ons een appje gestuurd dat ze de kitten toch zelf houden.Ze zeiden dat ze er toch teveel aan gehecht zijn geraakt en dat ze hem nu zelf houden.
Ik vind het zo oneerlijk. We hebben alles al voorbereid en ons verheugd. En nu dit. We hebben geen eens een keuze gekregen. Alleen een bericht met we zijn er aan gehecht en nu houden we hem zelf, veel succes.
(Het bericht was wel langer)
Maar waarom?!
We hadden eindelijk een vriendje en nu dit.
Appeltje_1 schreef:Ik ben zo ontzettend boos en verdrietig![]()
De mensen hebben ons een appje gestuurd dat ze de kitten toch zelf houden.Ze zeiden dat ze er toch teveel aan gehecht zijn geraakt en dat ze hem nu zelf houden.
Ik vind het zo oneerlijk. We hebben alles al voorbereid en ons verheugd. En nu dit. We hebben geen eens een keuze gekregen. Alleen een bericht met we zijn er aan gehecht en nu houden we hem zelf, veel succes.
(Het bericht was wel langer)
Maar waarom?!
We hadden eindelijk een vriendje en nu dit.