Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wordt die grijze nog wat lichter in het koppie? Ik weet niet hoe dat zit bij valkparkieten namelijk, maar mijn aga was eerst ook helemaal grijs en uiteindelijk is zijn koppie wit geworden. Cayenne schreef:Ik ga de voliere over 2 jaar uitbreiden![]()
Maar ik heb altijd gezegd: in principe houd ik alleen de oudervogels, tenzij Phoenix ooit jongen krijgt, dan houd ik daar ook wat van aan.
Maar mocht de voliere straks groter zijn, bied dat uiteraard perspectieven

Sterre zou trouwens ook heel goed bij Hermes passen, dus ze zijn maar
Zij zijn vaak niet gek op bontpatronen, maar ik vind het juist erg mooi. De meeste vogels van mij hebben of geven het bontgen door. Ik vind zelf dat sommige kleurenmutaties 'te zuiver' gehouden worden, waardoor de vogels soms erg zwak zijn, steeds kleiner uitgroeien of andere rare genetische zwakke punten hebben. Zo broeden geelwangen over het algemeen erg slecht en kun je ook geen twee vogels met rode ogen een nest laten krijgen. Dan gaat het ook vaak fout.
schitterend en ook interessant hoe jij je erfelijkheidsleer hier uitschrijft, leuk om te lezen en het maakt mij erg nieuwsgierig naar wat er volgend jaar komt! 
Die kan blijkbaar deurtjes open maken 
, kan je haar niet truucjes aanleren?