Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagahra schreef:zonnebloem18 schreef:Er is nu een nandoe gezien in Nieuw Balinge, ben benieuwd of het ooit lukt om die te vangen.
Deze bedoel je?
[ [url=m/B3pBdv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die heeft mijn vader ook al gespot. Heeft eigenaar van terrein op de hoogte gesteld. En ze zouden hem proberen te gaan vangen.
tiwi1969 schreef:Dagahra schreef:Deze bedoel je?
[ [url=m/B3pBdv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die heeft mijn vader ook al gespot. Heeft eigenaar van terrein op de hoogte gesteld. En ze zouden hem proberen te gaan vangen.
Wegwijzers zetten naar Maurice-lekkerland met gratis andijvie en meelwormen.
Solleke_Noah schreef:![]()
Misschien moet ik maar een nandoe opvang beginnen![]()
Zal dit weekend nog eens een foto update doen, ze zijn allebei rond en gezond en Antoinette is al véél makker. Stiekem heb ik toch al wat gezocht naar eieren in de wei, maar niks natuurlijk
Zal dit weekend nog eens een foto update doen, ze zijn allebei rond en gezond en Antoinette is al véél makker. Stiekem heb ik toch al wat gezocht naar eieren in de wei, maar niks natuurlijk
Solleke_Noah schreef:Benieuwd of het je lukt snorkelik ga ook eens kijken of Maurice mij een pootje wil geven (Antoinette wil dat sowieso, maar dat is een nogal hardhandig pootje
)
Schat dat de nagels toch zeker zo groot als een (mensen)pink zijn.
haffiefreak schreef:https://www.facebook.com/groups/vogelde ... 247779549/
Deze kwam ik tegen op Facebook en moest gelijk hieraan denken.![]()
Waarschijnlijk ook een ontsnapte nandoe
pillow schreef:haffiefreak schreef:https://www.facebook.com/groups/vogelde ... 247779549/
Deze kwam ik tegen op Facebook en moest gelijk hieraan denken.![]()
Waarschijnlijk ook een ontsnapte nandoe
Moet je eerst lid worden van die groep om het te kunnen zien. En dat is best wel vervelend