Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BigBird1 zal over een week of wat wel gereed zijn. De behuizing voor de camera past niet goed, dus daar moet een nieuwe voor komen. Met deze camera kan ik ze ook in het donker bespieden. Ben erg benieuwd wat er 's nachts rond de voliere scharrelt
Dat was precies de enige pop die hij niet mocht uitkiezen voor vorig jaar en jawel, meneer doet het ook nog 
Hopelijk zoekt hij Aura met het volgende broedseizoen wel gewoon weer op, want die combinatie is me heel best bevallen en ik had voor Hermes twee andere opties in gedachten. *zucht*.
Alleen Pyriet en Phoenix volgen momenteel mijn koppelplan

), Pyriet, Hera, Amor, Aura en rechts bovenin Ovide en daaronder zijn volle broer Marabi.
Als zij maar gelukkig zijn
takkie_muis schreef:Djinti en Joy zijn wel een leuk stel!
Ze is wel tam, maar komt vooral graag bij je zitten om haar snavelkracht eens heerlijk op je vingers te testen
Ze is best leuk maar niet te vertrouwen haha. Ik had haar in gedachten voor Jade, maar die is een beetje klaar met haar geloof ik.
Maar ik kan me voorstellen dat je niet meteen het verschil zien. Hera is zachtgeel met rode ogen en een grijs/bruine waas en gele parels op de rug en vleugels. Amor draagt cinnamon en is getekend. Aura is bont met een ring om de borst. Marabi is gewoon een knalgele kanarie
(hoewel nu niet zo mooi ivm de rui) en Ovide lijkt op Amor maar draagt geen cinnamon. 

Cayenne schreef:takkie_muis schreef:Djinti en Joy zijn wel een leuk stel!
En ik sta nog steeds vol verbazing dat Djinti, echt de meest zachtaardige vogel uit de voliere, juist Joy uitgekozen heeft. Dat is de uberbitchZe is wel tam, maar komt vooral graag bij je zitten om haar snavelkracht eens heerlijk op je vingers te testen
Ze is best leuk maar niet te vertrouwen haha. Ik had haar in gedachten voor Jade, maar die is een beetje klaar met haar geloof ik.
Geryon, zoals Robynn al zegt zijn ze allemaal andersMaar ik kan me voorstellen dat je niet meteen het verschil zien. Hera is zachtgeel met rode ogen en een grijs/bruine waas en gele parels op de rug en vleugels. Amor draagt cinnamon en is getekend. Aura is bont met een ring om de borst. Marabi is gewoon een knalgele kanarie
(hoewel nu niet zo mooi ivm de rui) en Ovide lijkt op Amor maar draagt geen cinnamon.
Dus er is er geen één hetzelfde. Of nou ja, Phoenix en Merel zouden er in theorie hetzelfde uit moeten zien omdat ze precies dezelfde mutatie zijn, maar Merel ziet er toch weer heel anders uit
De enige vogels waar ik nog weleens moeite mee heb om ze uit elkaar te houden zijn Joy en Yeti, maar Joy heeft een ring om en Yeti fluit je oren er af
Maar zie je dat niet alleen van echt dichtbij? Dat je even moet kijken wie wie is, of gaat dat echt vanzelf? Als mijn twee vogels dezelfde kleur zouden hebben, zou ik ze ook nog wel uit elkaar kunnen halen, want die koppies zijn toch anders ofzo.. Maar die van jou vind ik gewoon echt op elkaar lijken

Ik heb haar ook al met Jade en Amor zien flirten 

Veel plezier met hem Robynn!

Zo van "Ik ben al bezet"
*hint* Mijn vriend vroeg zich toevallig gisteren nog af hoe het met hem gaat en of hij inmiddels weer kan vliegen
Zo zitten de birdies beschut en kan de wind niet de voliere in slaan, met alle problemen vandien. Ik vind het stiekem best spannend. Het is de eerste herfststorm die ze meemaken en wie weet ligt de voliere straks drie tuinen verder
Dus mochten jullie gele, witte, grijze en bonte vogels met kuifjes voorbij zien fladderen, stuur ze na de storm weer deze kant op graag