Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soprano schreef:Oppassen met hooi! Er kunnen parasieten inzitten, dus hooi gebruik je het beste niet (Je kan het wel een dag+nacht in de vriezer laten liggen zodat je er zeker van bent dar er geen beestjes meer inzitten.)
Marloez schreef:Wat een leuk beestje zeg!Ik vind naaktratten helemaal super.
Waarom zouden ze zo'n bijzondere rat opvoeren, daar valt toch nog best geld voor te vangen, of niet soms..
Marloez schreef:Wat een leuk beestje zeg!Ik vind naaktratten helemaal super.
Waarom zouden ze zo'n bijzondere rat opvoeren, daar valt toch nog best geld voor te vangen, of niet soms..
Wuis schreef:Marloez schreef:Wat een leuk beestje zeg!Ik vind naaktratten helemaal super.
Ehm.. Wat is er bijzonder aan een naaktrat? Naaktratten komen best vaak voor hoor, bijzonder zijn ze echt niet (overigens vind ik ze heel gaaf).
*heeft topic niet doorgelezen*
tessyke schreef:ze voelt enorm zacht en super warm
je kan het beste er 1 gaan halen in een rattery
KsVrPy schreef:Ach wat een lekker ding.![]()
Voelt dat beestje ook echt ''naakt''?
Waar kun je die kopen. Ik wil wil een nieuw huisdier.
xxxcatjuxxx schreef:in 1 woord GE-WEL-DIG zou dit ook kunnen voor mensen die alergisch zijn voor dieren. want dat komt toch vanuit de vacht? wij hebben altijd ratjes gehad helaas werd mijn vader alergisch en kwamen er geen nieuwe meer![]()
mischien is dit een idee!.