Ja joh, geduld is bij zoiets niet echt mijn sterkste punt Het is wel heel leuk, zo'n volle buik. Net waren twee baby's tegelijk aan het knarsetanden, zo bijzonder! Ik denk nog steeds dat ik vier baby's voel, ben benieuwd of ik het goed heb.
De mijne heeft me ook twee weken laten wachten, had vriendinnen te logeren die het zo graag wilde zien wat eruit kwam rollen, ze hebben de baby,s er bijna uitgekeken....ze waren net een dag vertrokken en toen werden ze geboren haha ze deed het erom.
Wat is ze toch schattig ze moeten wel komen hoor, mijn geduld is niet geweldig
Zebrastreep
Geplaatst: 05-11-21 20:43
Gelukkig heb ik zelf nog caafjes , anders zou ik 24/7 in dit topic zitten te wachten op de baby's van Billy
Gaby
Geplaatst: 05-11-21 21:22
Zebrastreep schreef:
Gelukkig heb ik zelf nog caafjes , anders zou ik 24/7 in dit topic zitten te wachten op de baby's van Billy
Great minds think alike, ik wou juist hetzelfde typen. Babycavia's zijn zo schattig .
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-21 21:34
Ze is aan het bevallen!!! Ik ben onderweg naar huis, mijn vader belde net Ongelooflijk. Ik heb twee uur geleden haar kooi verschoond en foto's gemaakt, daarna heeft ze nog volop staan bedelen Heerlijk, zo fit door de dracht heen!
Het zijn vijf baby's!! Ik denk vier zeugjes en een beertje, Billy heeft het echt super goed gedaan! Alles ging even soepel, ze zorgt er heel goed en lief voor en het was vlot klaar. Straks ga ik nog wat droogfoto's maken, ze zijn super leuk
Zebrastreep
Geplaatst: 05-11-21 23:53
Ik smelt
Wat een prachtige baby's! En wat veel ook en allemaal in leven , vandaar die hele dikke buik.