En heeel zielig want ze was gewassen. Maar ze was heel erg vies onder de pies
Mutsie93
Geplaatst: 18-05-20 09:25
Wat een heerlijk topic dit zo leuk om al die foto's te bekijken! Hieronder een foto van mijn kant jopie, die het heerlijk vind om op zn buik geaaid te worden
Snippergroen
Geplaatst: 18-05-20 09:52
Hier gaan we ook lekker hoor
met een speciaal plekje voor deze, ze had gisteren 18 jaar geworden. Helaas begin dit jaar overleden
Kwam alleen maar even kijken of je hulp nodig had in de keuken. Er ritselde namelijk iets heel verdacht!
LukieBradley
Geplaatst: 29-05-20 11:43
Geweldige foto's komen er voorbij ook vele lieve Verbaasde me er wel over dat ratten blijkbaar op hun rug slapen
Favoriete plek? Hygiënisch ook. Tja.... Bij die laatste wou ik een foto maken hoe goed die er op zijn leeftijd nog uitziet. En hij kwam kijken of er wat te halen viel
Helaas hebben wij haar in januari in moeten laten slapen Wel een super leuk topic om te volgen
Anoniem
Geplaatst: 29-05-20 11:57
Wat een heerlijk topic dit
Onze schildpadjes lekker aan het zonnen
De kat van mijn zusje, zo werd ik wakker toen ik bij haar logeerde
Mijn kat gympie toen hij nog klein was
Mijn lieve oude merrie die nooit wil knuffelen, was eigenlijk een afscheidsshoot dus deze foto is heel speciaal voor mij. Gelukkig is ze er nog
Samen op schoot, gebeurd anders nooit
Charmante pose
Zo trof ik mijn meisje gisteren aan, normaal gesproken krijg ik haar nooit met de oortjes naar voren op de foto haha
MarritdeG
Geplaatst: 29-05-20 12:16
Nou hier komt mijn bende van ellende...
Circushondje Floki Erg lui ook... Zo kijkt meneer als hij heeeeel moe is Maar wel altijd mega blij als er nieuwe dag begint Ik pas ook in de ventserbank Ik ben de leukste thuis hoor!
Deze is ook erg lui... En heel lief Soms ook niet... Deze is niet zo slim...
Friso houdt niet zo van koeien. Vindt het allemaal ook erg vermoeiend Ik hoop dat jullie het leuk vonden, joejoe!