(of de visite trapt erin
)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(of de visite trapt erin
)
is wel een melkkoe

Morganlefay schreef:Voor degenen die graag weten hoe een stier het tot een goed stukje vlees brengt.
https://www.npostart.nl/2doc/29-09-2014/VPWON_1231704
.
.
Verder kopen wij nooit stieren aan, door onze hoge gezondheidsstatus is het veiliger zelf te fokken. Nu hebben we een Mulligan x Apina Curtis stiertje lopen, genaamd Pieter(tje)
Net een jaar oud en nog geen stierenstreken. De opvolger (een Bart x Wyman x Apina Curtis, zijn moeder, grootmoeder én overgrootmoeder hebben wij allemaal nog
) Hendrik is al in de opfok
.
ze uithalen, aan de staart trekken, aan de edele delen zitten, ze blijven onverstoorbaar. En ze kunnen enorm slijmen met de koeien, complete wasbeurten krijgen de koeien soms. Ze weten waarmee ze punten scoren bij de dames 

.
.
. Lancelot wilt maar al te graag mijn tas dragen (ook weer geleerd dat mijn spullen niet veilig zijn in de buurt van Lancelot
).
. Het zijn beide zoons van Brownie. Arthur 9 maand oud en Lancelot 8 maand oud.:

Hij staat namelijk in de wei waar ik alleen vooraan bij de mat mag blijven om die schoon te maken. Zodat, mocht er wat gebeuren, ik direct over de poort heen de wei uit kan:

sanso schreef:Hoe kan een rund menselijk DNA dragen?
Edit;
Even gegoogled. Genetisch gemanipuleerd dus. Bijzonder.