Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Druppie7711 schreef:Prachtig pupje.maar apart dat er gefokt word met een teef met angst gedrag.zo iets is niet fokwaardig en heeft vind ik geen toevoeging voor het ras.Ik moet zegmaar nog een beetje oefenen
Favoriet
[ [url=m/JcTD6n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K4H8uc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jNdSQV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JQFQ6K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/69T1A6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y7iWtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VJvTHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ktkrtc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4rp4lg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CP5STz.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
Ze was steeds het rustigste van t hele nest maar ik begin nu langzaam aan ook steeds meer te merken dat ze net als dr moeder een beetje angstig is, hopelijk ontdooid ze straks bij mij thuis wat meer. Nog maar een weekje wachten
Druppie7711 schreef:Mijn meisje is thuis![]()
Nog bij de vorige eigenaar:
[ [url=m/A9vgRK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Selfie in de auto:
[ [url=m/8dhqcO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En thuis was ze bek af en lag ze in de meest sexy poses te slapen:
[ [url=m/u1QtwM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PTBmCv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Geia3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eerste plasje binnen is gedaanstond er bij heb dr meteen opgetild en naar buiten gezet, daar deed ze nog een plasje dus natuurlijk heel hard toe gejuigd
Half uur later nog een keer naar buiten en toen nog een drolletje neer gelegd voor de nacht, weer flink gefeest (en tróts dat ze keek).
Na dr drolletje heb ik haar in de bench gelegd (rond 00:15u) en toen naar bed gegaan. Om 4u nog er uit geweest om dr nog eens buiten te zetten (maar helaas kreeg ik de bench niet vlug genoeg open dus begon ze daar al te plassen) en buiten weer geplast dus terug de bench in en weer naar bed. Onze andere 2 honden liggen in dezelfde ruimte (alleen dan los).
Zometeen maar weer op staan om dr buiten te zetten
Ooh en de andere 2 honden vinden het maar een eng wezenkomt nog wel