Bedankt voor de reacties! Zo zie je maar weer dat ik inderdaad al m'n hele leven een paardenmens ben . Zal erop letten dat ik hem de volgende keer omgekeerd doe!
Naar mijn weten kun je die zowel boven als onderaan hangen. Je hebt ook halsters waarbij de lijn aan de zijkant van de neus zit
Je hebt ook showhalsters van leer met een kettinkje onder de kin, deze hebben het leidsel ook aan de zijkant. Echter worden deze halsters niet gebruikt om koeien mee vast te zetten.
Inderdaad . En ik steeds maar weer vers hooi erbij doen zodat ze nog proper hooi hebben om te eten . Zou misschien eens moeten kijken voor een soort van hooiruif ofzo
Inderdaad ja! Fonzie loopt ondertussen al goed mee aan het halster! Alleen weigert hij dus om ook maar één stap op het asfalt van de oprit te zetten . Met kracht win je dat spelletje toch niet, dus ga ik een manier moeten vinden om dat aan te pakken . Kamiel stopt ondertussen zijn neus al door het halster als hij wat eten krijgt, denk dat ik hem over een weekje wel dicht kan maken.
Pandora2
Geplaatst: 22-11-15 12:20
Snoepjes of een dikke wortel voor de Fonzie neus houden ?