en ook hier weer een lach van spacy! t blijft een super tof hondje!
xbelieveitx
Geplaatst: 26-12-14 10:04
Wat een schatje
MalaQ
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-14 11:47
Dank jullie
nikysa90
Geplaatst: 20-01-21 12:06
Al een oud topic, maar ik klikte even op je onderschrift. Wat een mooi verhaal en wat een superblije foto's! Ik vind het een inspiratie voor velen Malaq!
MalaQ
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-21 12:17
nikysa90 schreef:
Al een oud topic, maar ik klikte even op je onderschrift. Wat een mooi verhaal en wat een superblije foto's! Ik vind het een inspiratie voor velen Malaq!
Wat lief!! Dankjewel!
Ondertussen is ze alweer 12,5 jaar oud, en nog steeds even blij en lief. Wel wat tandjes minder en wat grijze haren rijker
Laatst bijgewerkt door MalaQ op 20-01-21 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Super leuk. Toen al. Je hebt zoveel goede karren. Ik heb er een van honden rolstoel.nl voor binnen en een terreinwagen van walkin'wheels. Ik heb een Roemeen met incomplete dwarslaesie. Zag foto van haar op Facebook lag in een stal al vijf mnd en ze wilde haar niet afmaken. Dus denk laat maar komen doe ik t hier wel. Maar ze heeft mijn hart gestolen. Ze vrolijk super lief en zacht. En in haar wagen een gevaar op de weg.
Wat een feel good topic zeg, natuurlijk niet leuk dat je hond in een rolstoel moet. Maar wel mooi om te zien hoe vrolijk je hond is en inmiddels al 12,5!! Ook mooi om de rescue van jackyline zo blij te zien.
MalaQ
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-22 23:09
Omdat dit topic gevolgd is door leden, wil ik toch nog een update plaatsen. Mijn grote liefde is afgelopen oktober ingeslapen. Ze is 13,5 jaar oud geworden. Ze was mijn steun en toeverlaat, mijn soulmate.. Mijn leven is stil zonder haar. Ik ben ontzettend dankbaar voor de tijd die ik met haar heb gehad en ik weet dat ze vele harten heeft geraakt
Heel veel sterkte. Een van mijn favoriete Bokt dieren. Wat zal ze een gemis zijn.
Ze heeft het zo goed bij jou gehad en menig Bokker een lach op het gezicht gebracht.
Rust zacht lief meisje
StellaMay
Geplaatst: 20-02-22 16:23
Ach wat verdrietig, mede door jouw topics van je leuke teckelmeisje is mijn liefde voor teckels groter en groter geworden. In 2018 heb ik dan ook eindelijk mijn eigen teckel meneer mee naar huis mogen nemen. Ik zocht zo af en toe nog naar foto's en updates van je dame. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je meisje, met haar guitige bekkie en haar zachte ogen. Ze heeft vanaf het allereerste begin indruk op me gemaakt, en ik ben haar eigenlijk daarna nooit vergeten.