Wat een mooie foto's (tipje ik zou zelf het stopcontact weg photoshoppen)
Geaa05
Geplaatst: 08-04-14 18:14
Leslie90 schreef:
Ik word er gewoon vrolijk van wat een ontzettend schattig koppie! Ik heb wel 10 keer de foto's opnieuw bekeken ofzo. Die scheve frons is echt te grappig, hahah.
Hier sluit ik me bij aan, ik heb echt met tranen in mijn ogen naar de foto's gekeken! Echt hilarisch hahaha
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-14 18:15
*doet de deuren op slot* hij blijft mooi bij mij
Het stopcontact is een bewuste keuze geweest van de fotograaf. Hij wilde deze juist op de foto hebben omdat hij dat "huiskamergevoel" wilde behouden, zonder dat gaat zijn concept een beetje verloren
Ah oke dan heb ik niks gezegd Echt een leuk beestje en zijn chaggo gezichten maken me aan het lachen
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-14 18:28
Je mag het natuurlijk gewoon storend vinden hoor Als ik zelf foto's zou maken zou ik het stopcontact ook weg laten, maar in dit geval past het bij het concept en snap ik zijn keuze het te laten zitten.
Had hem op z'n kont gezet op die ene foto maar hij was het er niet zo mee eens
Hahaha, wat een geweldig diertje!!! Je foto's en filmpjes zijn onwijs leuk om naar te kijken.
enny
Geplaatst: 08-04-14 21:53
Ik ben ook fan!! Die laatste foto op de piano, hilarisch... Vind ze sowieso erg mooi geworden.
Laatst bijgewerkt door enny op 08-04-14 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Frummels
Geplaatst: 08-04-14 21:54
Oh, ik ben verliefd wat een fantastische foto's en wat een charisma heeft dat diertje! De nieuwe foto's vind ik echt heel mooi.. om die opgerolde heb ik wel even dubbel gelegen, evenals om de foto met de sprinkhaan.. Hij heeft geweldige gezichtsuitdrukkingen.. Volgens mij voel ik een egel liefde aankomen...
Wat ik me nou afvraag, ik heb nog nooit een egeltje van dichtbij gezien.. - echte stadse meid he - kun je hem wel oppakken en "aaien" als zijn stekels normaal staan? Dus als hij niet boos is zeg maar? Misschien een super domme vraag hoor, maar ik ben er echt heel benieuwd naar!
justkid
Geplaatst: 08-04-14 22:00
hahaha hij heeft zelfs een stuk sprinkhaan in zijnhaar stekels. Ligt meneertje daar half opgerold sprinkhaan te proppen hij is te leuk. Die foto op de piano waar hij ook zo boos het stekelbeest uithangt *smelt*
Bhriseis
Geplaatst: 08-04-14 22:00
Omg met die sprinkhaan
Dat (en mijn schoonmoeder...) is eigenlijk het enige wat me tegenhoudt om naar een egeltje op zoek te gaan. Het feit dat ik dan een voorraad verse insectjes moet inslaan en die ook nog - met mijn bloedende, vegetariërshart - die levend in zijn bekje zou moeten stoppen
Ik ben ook vegetariër... m'n huisdieren alleen niet
Je kunt hem gewoon oppakken en aaien idd, zelfs als hij een beetje chagrijnig is lukt dat. Pas als ze écht heel boos/bang zijn en hun stekels compleet omhoog zetten gaat het pijn doen. De stekels gaan dan namelijk allemaal gekruist alle kanten op staan dus op geen enkele manier kun je hem dan prettig vast pakken. Dat gebeurt gelukkig maar heel zelden (zeker tegenwoordig) ik gebruik dan ook altijd gewoon m'n blote handen als ik hem hanteer.