Hoe gaat het met je garnaaltjes, TS? Citroengarnalen behoren tot het geslacht Neocaridina en kunnen in principe wel wat hebben.
Jess1989
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-14 18:33
_San87_ schreef:
Hoe gaat het met je garnaaltjes, TS? Citroengarnalen behoren tot het geslacht Neocaridina en kunnen in principe wel wat hebben.
Ik kan er een paar niet vinden tel er een stuk of 6 ipv 10. Had er al weer 1 achter mn achterwand vandaan gehaald en nu er een sponsje voor gezet zodat ze niet meer tussen de sparingen door kunnen. Hopelijk groeien ze snel en zie ik ze allemaal
Zo... heb uiteindelijk toch maar de bak leeg gehaald. Uiteraard het water opgevangen, maar wel alle plantjes eruit en het hout eruit. Heb maar 4 garnalen teruggevonden Waar de overige 6 zijn? Ik ga eens contact opnemen met de leverancier, wellicht dat de rest is opgegeten ofzo? Heb er echt NIKS van terug kunnen vinden Baal wel.... hopelijk willen deze zich een beetje voortplanten, dan heb ik tenminste weer wat meer
1. De nieuwe bakinrichting, zo zie ik ze stukken beter en hebben ze betere verstopplekken.
Verder een mooie plantenbak gemaakt als 'afzetting' van mijn dakterras. Nu nog 2 andere maken, dus dit was het prototype.
2. De bak
3. Ja, de poten zijn écht ongelijk Dit omdat ze aan één kant op het zink komen te staan.
4. De dakrand waar ze op komen te staan.
Nieuwe projecten:
Mijn bed Ik besloot dat ik een nieuw bed wilde ( ) en dus gaan we dat maar doen. Morgen is ie hopelijk af en komen de foto's
Dan nog een leuk projectje:
Van dit kastje ga ik een keukentje/winkeltje maken. Zal flink wat werk in zitten, maar gaat geheid erg gaaf worden!
Ik = trots!!! Alles heeft er onder moeten lijden.... maar mijn bed is af! Zelluf gemaakt!
1. De frames. 2x80cm breed en 200cm lang. Hierop zijn de steigerplanken gemonteerd. Ja, de echte oude planken die járen gebruikt zijn in ons bedrijf en daarna in de opslag zijn beland.
2. De ombouw is af!
3. Met waanzinnig veel bergruimte erin! Er komen totaal 8 boxen erin te staan, meer dan 650 liter samen
4. Het eindresultaat!!!
Ik zit nog even te prakkedenken over de lampjes. Nachtkastjes komen er niet meer. Het idee is om van hetzelfde hout een U-vorm te maken die op het hoofdbord word bevestigd met daarachter het lampje, maar ik twijfel nog.