Schattig! Wil ook al een hele tijd kleurmuisjes, maarja ouders.. Kom er net pas achter dst je naar Groenhorst barneveld gaat haha, wil ik ook heen na mn middelbare
Ja gaat supergoed haha. Haar hebben ze inderdaad nog niet
- dag 3: pigment in de huid wordt zichtbaar. (dus donker of lichte muizen, evt. aftekeningen) - vanaf dag 5: begint de vacht te groeien, nu kun je dus zien welke kleur ze werkelijk hebben. - dag 10: oortjes gaan open. - dag 12-14: oogjes gaan open.
Net weer even gekeken en meteen even onder de staart gekeken. En zoals ik het nu gezien denk te hebben zijn het 4 dames en 5 heren
Hoe oud ze worden verschilt nogal wat. De labmuizen waar ze vanaf stammen een jaar, of 2 jaar. Maar tegenwoordig zijn we al steeds beter op gezondheid aan het fokken en selecteren, dus ze worden ook steeds ouder.
Ze beginnen al behoorlijk eigenwijs te worden haha. Tijgeren af en toe half 't nest uit en moeders trekt ze dan driftig aan de nek weer terug Ze piepen er ook flink op los hihi.
Wat zijn ze lief zo vanaf een beeldscherm! Het gaat bijna kriebelen om muizen te nemen, maar ik vind hun staarten zo eng! Dat is echt het enige wat me tegenhoud zo'n vieze staart haha!