Ik wil op kraamvisite komen asdfghjkl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Haha jep ik zie wel her en der ribbetjes enzo maar volgens de dierenarts moet je puur kijken naar hoofdjes in combinatie met ruggengraatjes. De hoofdjes vallen op zich wel op
Axivoca123 heb ik ook wel eens gehoord inderdaad, maar in de VS is het heel gebruikelijk om in plaats van een echo, een röntgenfoto te maken en de dierenarts raadde het zelf aan, omdat het een kleiner nestje is. Checken of ze niet te groot zijn, en hoe veel het er precies zijn. Als het er 1 was geweest zou ze geloof ik preventief een keizersnede aanraden namelijk. Maargoed, gezien het in de VS dus normaal is en de DA het aanraadt zal het wel niet schadelijk zijn
Nu hopen dat de bevalling allemaal goed gaat. Kans op complicaties is groter met kleinere nestjesEn als dat allemaal goed gaat ben ik ook wel héél benieuwd wat er uit gaat komen
Rubber_Duck schreef:Ik zag er ook meer dan 3 maar dat aantal zou toch ook al heel leuk zijn
Word je nu niet veel meer nieuwsgierig? Ik al wel haha, ik vind de paps en mams zó gaaf!