Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

little_king schreef:Wat naar zeg, hopelijk redden ze het beide.
Ik ben door jou topic op die naam gaan zoeken, bah bah wat een mensen daar zeg.
Het enge is dat je zo nergens meer durft te gaan kijken om een fijn nieuw huis te geven aan een opvanger.
Wanneer je Dieren Zonder Dak intypt op google krijg je meteen pagina's vol met waarschuwingen etc, dus het is wel duidelijk wat voor toko dit is, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Er zijn ook gewoon keurige asiels hoor. 
little_king schreef:cayenne
Welke naam je ook intikt er zijn altijd wel mensen negatief. Waar het aan ligt is vaak erg onduidelijk.
Maar zo ook namen die niet bekend zijn. Dus ook geen positief of negatief.
Net als wanneer je op marktplaats kijkt naar een pup.
Ik weet van hier in de buurt een broodfokker die onder wel 5 verschillende namen plaatst. Er is op die namen niets negatiefs te vinden. Ik heb het aangekaart met bewijs bij Marktplaats maar die doen er niets aan.
Nu weet ik het omdat ze in de buurt zitten, maar iemand 100 kilometer verderop koopt daar zonder problemen een pupje, met ook alle ellende erbij.
Kijk ik 100 kilometer verder koop ik misschien ook wel bij een broodfokker of een zogenaamd asiel die net weer een andere naam heeft.
Hou het maar eens bij.

want die keurige asiels zijn misschien niet zo keurig, in mijn voorbeeld van die broodfokker waar als je op de naam van de broodfokker googeld weet dat het slecht is, google je op de namen die ze gebruikt op internet je niets negatiefs vind.
Nikka schreef:Bij Giardia moet je wel er voor zorgen dat je voor de rest ook alles ontsmet. Giardia is vervelend, maar goed te genezen. Gelukkig geen Parvo. Hou de ontlasting even in de gaten, zou me niks verwonderen als zo'n hond nog veel wormen heeft ook. Maar goed, dat moet de panacur wel oplossen.