verder weer een ovulatie gespot van de regiussen ( nr 4 al )
word een druk seizoen dus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Hebben ze na het vervellen dan ook een andere kleur(tint)?
Daenerys schreef:Zijn ze al gegroeid? En wanneer zijn ze eigelijk uitgegroeid?
, ah je fokt dus eten voor ze , ideaal anders wordt het volgens mij ook een dure boel...
) Ik denk dat dat vooral het onbekende is, dus ik lees lekker mee in dit topic en andere topics die je gaat maken! Hopelijk kom ik er ooit nog vanaf, want stiekem zijn sommige best mooi...
takkie_muis schreef:Spannend!En natuurlijk leuk, ah je fokt dus eten voor ze , ideaal anders wordt het volgens mij ook een dure boel...
en uitbreiding staat in de planning.BernetteO schreef:Fascinerend hoor! Ik heb echt schrik van slangen (durf dadelijk niet te slapen zonder mijn bed grondig te checken) Ik denk dat dat vooral het onbekende is, dus ik lees lekker mee in dit topic en andere topics die je gaat maken! Hopelijk kom ik er ooit nog vanaf, want stiekem zijn sommige best mooi...
![]()
Kun je de ovulatie ook echt zien dan bij slangen?
Heb even de kleuren van je volgende nest gegoogled, maar wat een gave kleuren zitten daartussen zeg!

nog niet eraan toe gekomen 
ElineBungle schreef:Oh wat leuk!![]()
Welk leuk dat je vriend en jij dezelfde hobby hebben, lijkt me nogal lastig als mijn vriend dat zou willen.![]()
Stomme vraag maar hoeveel eten al jou slangen dan? Staat heel jou garage vol met muizenhokken of moet ik me er iets anders bij voorstellen?