Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Elke keer als ik net ben geweest wil ik weer heen haha. Als het goed is halen we hem over 2,5 week op om weer hier te komen wonen. Hij is dan bijna 9 weken, en de rest van het nest is dan waarschijnlijk ook al weg. Langer was mooi geweest, maar gezien de andere katjes al weg zijn maakt dat ook niet veel uit. Daarnaast zal hij vast goed worden opgevoed door onze twee katten, en kan hij al rustig wennen voordat wij op vakantie gaan (had ik precies zo gepland dat de kittens al 13 weken waren haha). 

. Maar onze poes, nog geen 2½ kg meer wegens ouderdom en ziekte, ligt nog steeds altijd in mijn nek of hangt over mijn schouder, of ze kruipt in mijn trui met haar koppie net eruit. Zo lekker warm en gezellig altijd
.
. Ik ben heel benieuwd hoe hij uitgroeit! En hoe mams straks tegen haar knappe zoon aankijkt
.
Ook heeft hij het traplopen ontdekt en eet hij inmiddels alles wat ie lekker vindt
Hij was weer heerlijk knuffelig, door mijn haar dwalen, dan op zijn ruggetje gaan liggen en zorgen dat ik hem overal aaide. En dan er lekker bij spinnen
Om vervolgens eerst bij mij in slaap te vallen, bij mijn vriend en vervolgens weer bij mij
Hij is altijd wel knuffelig, maar het viel op zei de mensenpleegmama haha, dat hij bij mij extreem knuffelig is. Misschien herkent ie toch nog wel mijn geur van de eerste dag?

Hopelijk er nog lang van genieten!
Van het gastbazinnetje
Haha, en ze stuurt me nu net een foto van zijn hele vieze pootjes, hij was lekker in de modder gaan spelen 

.