Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphne__ schreef:Oeh dat zou mooi zijn, dat is al bijna![]()
Al bevallen onze zeugen meestal 's avonds of 's ochtends vroegLekker uitgezocht.
Had gedroomd dat ze er al waren... Echt heel mooi waren ze, goudagoutibontKan niet eens, maargoed haha. Toen ik wakker werd dacht ik; Snel naar de jongen en foto's maken voor op bokt. Maar toen besefte ik dat ik het gedroomd had
Ragdollcat; Skinny's zijn van zichzelf erg warm en je moet er uiteraard voor zorgen dat het in huis niet steenkoud word en ze dus haar nodig gaan hebben. Je moet uiteraard voorkomen dat het in huis zo koud word dat de dieren zichzelf warm moeten gaan houden.
Toen ik hoorde van de skinny dacht ik er ook niet positief over. Arme dieren, die zullen er altijd last van hebben, dat ze kaal zijn. Maar dat is niet zo, ze gedragen zich niet anders dan harige cavia's en ze zijn niet ongezonder. Ze kunnen ook gewoon samen met harige cavia's en hebben ook dan geen last van dat ze naakt zijn.
Er zijn zoveel diersoorten die zo gefokt zijn dat ze altijd last hebben van hoe ze eruit zien, dat is bij de Skinny niet zo. Als je je tenminste inleest voor je een skinny cavia neemt en ook rekening houd met hoe ze gehouden moeten worden.
En wij fokken cavia's voor de show, het draaid dus zeker om uiterlijk, maar je hebt niks aan een mooi, maar doodziek en ongelukkig dier. Zouden wij ook maar iets twijfelen over de kwaliteit van leven van onze skinny's, dan zouden we zeker stoppen.
Mabel voelt zich nogsteeds goed, zit op dit moment een gedroogd broodje te eten en heeft ook al sla op
Snap niet waarom hij dat doet... Heb hem gewoon aan de lading en hij staat op de stand waarop hij aan moet blijven. nadine_yvana schreef:Spannend zeg! Ik ga dit topic ook ff volgen!
Mijn laatste skinny beertje is 3 weken geleden helaas overleden. Ik zou graag weer skinnies willen hebben, maar is moeilijk aan te komen hier in de buurt. Verkoop jij de kleintjes of hou je ze zelf?