wat is ze prachtig zwen vooral haar uitstraling en wat een mooie groene ogen,hopelijk blijven ze zo mooi groen,en wat heeft ze een lief koppie,ik kan me voorstellen dat grap verliefd is,ze is echt heel knap.
zwenneke
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-12 16:20
JolandaS schreef:
En deze aanwinst kleurt ook weer zo mooi bij je interieur en de rest van je katten. Wat een knap dametje.
Haha ik heb gewoon een makkelijk interieur denk ik
Oh, wat een heerlijk open poezebeest! En die ogen Ben benieuwd hoe ze op alle andere achtergrondkleuren staat.
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 05-11-12 20:14
Tjeetje Zwenneke wat een prachtig meisje is het!! Ze lijkt op sommige foto's al zo'n dame!! Tot je er Grap naast ziet, dan is het toch nog wel een baby
Ze heeft veel geslapen onderweg, en veel gewassen Dus ze was aardig uitgerust. Je merkt er niks van in elk geval. Ze is een druktemaker. Valt me aan, loopt me overal achterna, wil alles eten wat ik eet
Wat een beauty heb je er weer bij Zwenneke. Ze is prachtig, mooie houding en hals en die prachtige ogen inderdaad! Gefeliciteerd en wat fijn dat de reis ook goed is gegaan. Een prachtig dametje
Ik geniet tegenwoordig dagelijks van jouw foto's want ze hangen als een blok aan onze wand. 3 boven en 3 onder, prachtig geheel!