Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een held 

heerlijk zeg! Kunnen ze nog net even van het mooie nazomer weer genieten

het ziet er naar uit dat het eerder gisteren dan vandaag kan komen maar het duurt maar.....en ze groeit maar.....
(ze is er altijd rond die tijd. ze eet ook voor 10 en is nog mager) en tot nu toe hebben we haar nog niet gezien....zou het dan toch.... 
en het zijn nog goede vangers ook,kitten had prooi,versus big hond,heb ik leuke foto's en film van maar doggie droop echt af....

ze zijn dit keer allemaal cyp gevlekt. sowieso 1 met heel veel wit en 1 grijs-gevlekte. zal zo even een foto plaatsten. zal wel een andere papa zijn geweest
liep een week of 3 a 4 geleden ineens een klein blauw (grijs) kittentje tussen de ponies, waarschijnlijk gedumpt door zijn achterlijke vorige baasjes
maar hij had t neit beter kunnen treffen
Marijn en hij zijn al dikke maatjes, waar Marijn is is Puck en omgekeerd, partners in crime, maar ik heb kittens eigenlijk liever met 2 tegelijk samen, kunnen ze leren dat bijten auw doet
maar Leun werkt nog niet mee, dus plaats maar veel foto's wie weet krijg ik hem zo ver
betekent dat pap verdunning gedragen heeft, en als die andere idd schildpadjes zijn... toevalling een creme kater in de buurt gezien?
katje wat hier gedumpt is is ook blauw, maar dan helemaal zonder wit.